تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

نتایج ورزشکاران ایران در پنجمین روز بازی‌های المپیک/ تداوم حسرت مدال در روز درخشش عابدینی

  • کد خبر : 154299
  • 21 مرداد 1395 - 18:10
نتایج ورزشکاران ایران در پنجمین روز بازی‌های المپیک/ تداوم حسرت مدال در روز درخشش عابدینی

در پایان روز پنجم المپیک هر چند مدالی نصیب ایران نشد اما درخشش مجتبی عابدینی در شمشیربازی تحسین همگان را بر انگیخت و این شمشیرباز علی رغم شایستگی به مقام چهارم رسید.

به گزارش«کمال مهر»؛، در پایان روز پنجم بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو کاروان ایران همچنان در حسرت مدال ماند.البته درخشش مجتبی عابدینی و رسیدن وی به جمع ۴ نفر برتر در تاریخ ایران بی سابقه بود.

شمشیربازی
مجتبی عابدینی یکی از نمایندگان روز پنجم ایران بود که عملکرد فراتر از انتظاری به نمایش گذاشت و در حالی که هیچ کس  امیدی به حضور او در بین بزرگان شمشیربازی المپیک نداشت، موفق شد به جمع ۴ نفر پایانی شمشیربازی اسلحه سابر این بازی ها راه یابد.
عابدینی با شکست رقبای اوکراینی و کره ای و فرانسوی به نیمه نهایی رسید و در آنجا با اختلاف یک امتیاز به حریف آمریکایی باخت و راهی دیدار رده بندی شد.
او با شکست برابر حریف کره‌ای از رسیدن به مدال باز ماند و در المپیک چهارم شد.
علی پاکدامن دیگر سابریست ایران نیز در همان بازی نخست خود برابر ماتیاس زاگو از آلمان شکست خورد و در نهایت جایگاه بیستمی المپیک را به دست آورد.
دوچرخه سواری
قادر میزبانی در دوچرخه‌سواری تایم تریل انفرادی مردان به مصاف رقبای خود رفت و در پایان در جایگاه بیست و یکمی قرار گرفت. بدین ترتیب کاروان ایران تا پایان روز پنجم همچنان در حسرت مدال باقی ماند.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=154299

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x