تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اشتهای باورنکردنی مایکل فلپس قهرمان شنای جهان +تصاویر

  • کد خبر : 154216
  • 21 مرداد 1395 - 2:06

شش ساعت ورزش حرفه ای روزانه باعث شده تا رژیم عذایی پر و پیمان قهرمان المپیک برایش اضافه وزن به همراه نیاورد.

به گزارش«کمال مهر»؛مایکل فیلیپس شناگر ۳۱ ساله امریکایی، یکی از پر افتخار ترین قهرمان تاریخ بازیهای المپیک دنیا است. قهرمانی که هنوز ۸ مدال طلای سال ۲۰۰۸ او در ذهن ها مانده است.

اما تنها این بخش از زندگی او عجیب و حیرت آور نیست. او روزانه ۱۲۰۰۰ هزار کالری مصرف می کند در حالی که یک فرد عادی هم سن او به ۲۰۰۰ کالری در روز نیاز دارد. فیلیپس ذره ای اضافه وزن ندارد و همچنان در عرصه المپیک پیشتاز است. نیویورک تایمز منویی از غذاهای مصرفی روزانه او را  منتشر کرد ، لیستی که تقریبا جای هیچ غذایی درآن خالی نیست.  صبح برای این قهرمان با سه عدد تخم مرغ آب پز همراه با پنیر، کاهو، گوجه و سیب زمینی سرخ شده  همراه با سس مایونز شروع می شود، سپس در کنار دو فنجان قهوه ای که می نوشد املتی با ۵ عدد تخم مرغ میل می کند، بعد از آن سه کاسه سوپ، سه نان تست آغشته به شکر و سس شکلاتی .

برای وعده ناهار یک کیلو ماکارونی غنی شده همراه با دوتا ساندویچ ژامبون با پنیر و مقداری مایونز را می خورد و در نهایت ۱۰۰۰ کیلو کالری را با خوردن نوشابه های انرژی زا مصرف می کند. برای وعده شام هم پتزایی کامل مصرف می کند تا وعده غذاییش کامل شود.

شاید برایتان جالب باشد که در کنار تمام این ویژگی ها اندام خاص این قهرمان شنا هم قابل توجه است: طول دو دست او در حالت باز ۲۰۱ سانتی متر است که از قد ۱۹۳ متری او بلندتر است. همچنین قلب وی  دوبرابر میزان معمول تپش دارد و ۳۰ لیتر در ثانیه خون پمپاژ می کند.

مایکل فیلیپس قهرمان شنای جهان هرچقدر میخورد چاق نمی شود
مایکل فیلیپس قهرمان شنای جهان هرچقدر میخورد چاق نمی شود
مایکل فیلیپس قهرمان شنای جهان جزو پرخورترین ها است+ عکس

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=154216

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x