تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

پیوند عضو رایگان شد +جزییات

  • کد خبر : 154177
  • 21 مرداد 1395 - 1:33
پیوند عضو رایگان شد +جزییات

رئیس مرکز مدیریت پیوند اعضا وزارت بهداشت از رایگان شدن پیوند اعضا در کشور حداکثر تا ابتدای شهریور ماه خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»؛ دکتر محمد کاظمینی، از رایگان شدن خدمات پیوند عضور در کشور خبر داد و گفت: هیات دولت تصویب کرده که همه هزینه‌های پیوند عضو از نظر هزینه‌های بستری و مراجعات بعدی‌شان در کشور مشمول بیمه قرار گیرند.
وی با بیان اینکه البته پیش از این هم هزینه‌های پزشکی پیوند اعضا، شامل تیم پزشکان، هزینه‌های پرسنلی و فراهم‌آوری عضو از سوی وزارت بهداشت پرداخت می‌شد، گفت: کماکان‌ هم وزارت بهداشت این هزینه‌ها بیماران پیوندی را پرداخت می‌کند و قرار شده تا سایر هزینه‌های پیوند اعضا هم تحت پوشش بیمه قرار گیرند. بر این اساس خدمات پیوند عضو به صورت کامل رایگان می‌شود.
کاظمینی با بیان اینکه این پوشش بیمه‌ای از سوی تمام بیمه‌های پایه انجام می‌گیرد، اظهار کرد: این مصوبه از هم اکنون قابل اجراست، اما حداکثر تا ابتدای شهریور ماه سال جاری اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه از آنجایی که هزینه‌های پیوند عضو فشار زیادی بر بیماران تحمیل می‌کرد، اکنون داروهای پیوندی نیز در این مصوبه قرار گرفته‌اند، گفت: بر این اساس داروهای پیوندی که در فارماکوپه و لیست رسمی دارویی کشور وجود دارند، مشمول این پوشش بیمه‌ای می‌شوند.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=154177

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x