تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

محکومیت کشیش انگلیسی به جرم سوءاستفاده جنسی از کودکان

  • کد خبر : 154136
  • 21 مرداد 1395 - 1:06
محکومیت کشیش انگلیسی به جرم سوءاستفاده جنسی از کودکان

دادگاهی در لندن یک کشیش انگلیسی را به جرم سوءاستفاده جنسی از کودکان طی دهه های ۱۹۷۰ تا ۱۹۹۰ میلادی، به ۱۲ سال حبس محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل «کمال مهر»؛به نقل از رویترز، براساس رأی دادگاه ‘وولویچ’ در جنوب لندن، ‘فیلیپ تمپل ‘ ۶۶ ساله که پیش از کشیش شدن، در محل نگهداری از کودکان فعالیت داشته، متهم شده که در طی دهه های ۱۹۷۰ تا ۱۹۹۰ میلادی، ۱۳ کودک را مورد سوءاستفاده جنسی قرار داده است.

‘فیلیپ تمپل’ کشیش انگلیسی که در اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی نیز به دلیل سوءاستفاده جنسی از کودکان محاکمه شده بود، در جریان دادگاه لندن اقرار کرده که بارها اقدام به تجاوز به کودکان کرده است.

این کشیش انگلیسی در دهه ۱۹۹۰ میلادی، به دلیل اثبات نشدن اتهاماتش، از سوی اعضای هیات منصفه تبرئه شده بود.

‘کریستفر هی هیر’ قاضی دادگاه در جریان نشست امروز این دادگاه، از قربانیان ‘تمپل ‘ به دلیل اینکه دستگاه قضایی انگلیس نتوانست در سال های ۱۹۹۸ و ۱۹۹۹ میلادی عدالت را علیه این کشیش متجاوز اجرا کند، عذرخواهی کرد.

یکی از قربانیان تمپل که گفته می شود یک بار اقدام به خودکشی کرده است، در نشست این دادگاه گفته است ما از رنجی و صدمه ای که دیده ایم نمی توانیم فرار کنیم.

براساس این گزارش، فیلیپ تمپل در دهه هفتاد زمانی که از طرف شورای محلی، در محل نگهداری از کودکان فعالیت می کرده، بیشتر این اقدامات شنیع را صورت داده است.

فیلیپ تمپل پس از کشیش شدن در ۱۹۸۸ میلادی و فعالیت در کلیسای کاتولیک انگلیس نیز باز هم بارها اقدام به سوءاستفاده جنسی از کودکان کرده است.

در سال های اخیر موارد متعددی از سوءاستفاده های جنسی کشیش ها از کودکان و نوجوانان در انگلیس منتشر شده است که یک رسوایی برای کلیسای این کشور شمرده می شود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=154136

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x