تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

کیف‌قاپی‌های پسران شرور با خودرو خواهر/اعتراف به ده‌ها فقره سرقت تاکنون

  • کد خبر : 153978
  • 20 مرداد 1395 - 18:09
کیف‌قاپی‌های پسران شرور با خودرو خواهر/اعتراف به ده‌ها فقره سرقت تاکنون

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان سابقه‌دار کیف قاپ در شرق تهران خبر داد و گفت:متهمان در بازجویی‌ها به ده ها فقره سرقت و کیف قاپی اعتراف کردند.

 گروه اجتماعی  «کمال مهر»؛ سرهنگ رضا بستو، رییس پلیس پیشگیری پایتختاظهارکرد: در پی دریافت گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر کیف قاپی در محدوده تهرانپارس و اطراف آن پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس قرار گرفت.

وی افزود: به منظور بررسی موضوع و شناسایی سارق و یا سارقان ، اقدامات اولیه در حال پیگیری بود تا اینکه با مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری و اظهار شکایت مبنی بر اینکه دقایقی پیش در حال خروج از بانک ، یک دستگاه خودرو پراید راه عبور وی را مسدود و سرنشینان خودرو اقدام به سرقت کیف دستی اش که حاوی ۲۰ میلیون تومان بود، کرده است.

سرهنگ بستو اظهار داشت: با توجه به اینکه مالباخته موفق به برداشتن شماره پلاک خودرو شده بود ، بلافاصله طی استعلامی هویت مالک شناسایی شد.

این مقام انتظامی، بیان کرد: مالک خودرو که یک زن بود، به سرعت به کلانتری احضار شد و در بازجویی ماموران در ابتدا منکر هر گونه سرقت با خودرو مذکور شد اما در ادامه بازجویی ها اقرار کرد که یکی از سرنشینان خودرو برادر وی است که به همراه دوستش که از سارقان سابقه دار است از خودرو برای سرقت و کیف قاپی استفاده می کنند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت، تصریح کرد: ماموران با بررسی های بیشتر موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی متهم و همدستش را دستگیر کردند.

گفتنی است، متهمان دستگیر شده در بازجویی ماموران به تمامی سرقت های به عنف و کیف قاپی که اخیرا در محله تهرانپارس و اطراف آن اتفاق افتاده بود اقرار کردند و در بازرسی از خودروی آنها نیز کیف پول حاوی ۲۰ میلیون تومان وجه نقد مالباخته و همچنین، تعدادی کیف دستی، مدارک شناسایی و گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=153978

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x