تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

نتایج قرعه کشی سفر به عتبات در ایام عرفه، تاسوعا و عاشورا اعلام شد

  • کد خبر : 153936
  • 20 مرداد 1395 - 16:50
نتایج قرعه کشی سفر به عتبات در ایام عرفه، تاسوعا و عاشورا اعلام شد

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از پایان مهلت پیش ثبت نام برای سفر به عتبات عالیات برای ایام عرفه، محرم، تاسوعا و عاشورا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی«کمال مهر»؛،محسن نظافتی درباره ثبت‌نام متقاضیان اعزام به سفر عتبات در ایام عرفه، محرم، تاسوعا و عاشورا گفت: قرعه کشی از متقاضیان صورت گرفت و نتیجه این قرعه کشی امروز در سامانه atabat.haj.ir قابل مشاهده است.
وی افزود: بر اساس نتایج قرعه کشی و اولویت‌های تخصیص یافته ثبت نام نهایی از متقاضیان از روز یکشنبه ۲۴ مرداد بر اساس زمان مشخص شده برای هریک از اولویت‌ها انجام خواهد شد.
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج تصریح کرد: این دوره از اعزام‌ها مربوط به بازه زمانی ۱۳ شهریور لغایت ۱۵ آبان است که ایام عرفه، تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) نیز در این دوره قرار دارد و تاکنون بیش از ۵۰ هزار نفر نام‌نویسی کرده‌اند که به طور حتم این تعداد افزایش پیدا می‌کند.
نظافتی افزود: تمامی متقاضیان سفر به عتبات عالیات به‌ویژه در ایام پر ازدحام، از عزیمت با کاروان‌های غیرمجاز جداً خودداری کنند چرا که تبلیغات آنها برای جذب مشتاقان زیارت است و مردم باید در این زمینه دقت و آگاهی را مدنظر قرار دهند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=153936

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x