تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

استقلال با اظهارات افتخاری تحقیر شد

  • کد خبر : 153608
  • 18 مرداد 1395 - 19:31

رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال درباره آخرین شرایط آبی‌های پایتخت گفت: متاسفانه با اظهارات سرپرست جدید باشگاه استقلال تحقیر شد.

به گزارش «کمال مهر»؛سردار غلامرضا سعادتی، رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال  اظهار داشت: اتفاقات این روزهای باشگاه استقلال را باید از سه زاویه مختلف بررسی کرد. اول اینکه انتخابات پیش روی ریاست جمهوری شاید باعث چنین اتفاقاتی باشد. از طرف دیگر به نظر می رسد وزارت ورزش به دولت متعهد شده که برای کسب آرای ریاست جمهوری تمامی موانع قهرمانی پرسپولیس را در فصل پیش رو از سر راه بردارد و چه بهتر اینکه یک رقیب آماده و سرحال با بازیکنان بزرگ مثل استقلال تضعیف شود.

وی افزود: از سوی دیگر به نظر می‌رسد وزیر ورزش در حال گرفتن انتقام از باشگاه استقلال به خاطر تجمعاتی است که هواداران مقابل در وزرات و مجلس داشتند. مورد سوم و تامل‌برانگیز این است که شهاب جهانیان مشغول دادن جولان در هیات‌مدیره استقلال است و تصمیمات یک‌نفره این شخص نشان می‌دهد که تیم فوتبال استقلال در فصل جاری روزهای خوبی را نخواهد داشت. اگر دقت کرده باشید چندی پیش انتخابات هیات‌مدیره استقلال و پرسپولیس را به دست شخصی مثل گرشاسبی سپردند که او خودش یک پرسپولیسی است و باعث رقم زدن چنین اتفاقاتی شد.

سعادتی در ادامه تاکید کرد: تمامی افراد حاضر در هیات مدیره استقلال اشخاصی محترم و  زحمت‌کشیده هستند ولی سابقه اجرایی آنها برای تیمی مثل استقلال تمام شده و سن و سال بالای این نفرات هم مزید بر علت است که آنها امتحانشان را در این باشگاه پس دادند. طبیعی است که با این اتفاق هواداران استقلال نگران تیم‌شان باشند. در وهله اول ترکیب مسعود معینی و منصور پورحیدری با وجود اینکه این دو از عزیزان پیشکسوت و فنی در ساختار استقلال هستند. باعث ایجاد نگرانی در بین اهالی طرفدار استقلال شده است. هر دو نفری که نام بردم یکی از مسئولان ناکامی استقلال در فصل گذشته بودند و اگر قرار بود تاثیرگذاری لازم را داشته باشند همان سال قبل به استقلال کمک می‌کردند. از طرفی روز گذشته نقل‌قولی را از رضا افتخاری خواندم که او مدعی شده فعلا به فکر فوتسال و تیم ملی ایران است و این اظهارنظر نشان می‌دهد او تمایلی برای ریاست در استقلال ندارد و با این اظهارنظرش به نوعی هواداران تیم استقلال را تحقیر کرده است.

سعادتی در ادامه گفت‌وگو با فارس، افزود: خودتان می‌دانید که کار اجرایی در باشگاه استقلال یک پهلوان را ضعیف می‌کند و می‌بینید که منصور پورحیدری اکثرا تحت درمان است و شرایط جسمانی چندان مناسبی ندارد. از سوی دیگر حضور ایشان به عنوان عضو هیات مدیره و سرپرست تیم کاملا غیرقانونی است و همه دیدند که آقای پورحیدری در روز روشن به سازمان لیگ رفت و قراردادش را به عنوان سرپرست ثبت کرد. از طرف دیگر حضور او با این شرایط جسمانی روی نیمکت استقلال جفا به کادر فنی فعلی استقلال است که نمی‌تواند از یک فرد جوان و انرژیک در کنار خود بهره ببرد. استقلال آنقدر بی‌کس و ذلیل نشده که فردی با این شرایط جسمانی و با این همه هجمه کار سرپرست تیم باشد.

رئیس کانون  هواداران استقلال در ادامه تاکید کرد: نوع چیدمان و عضوگیری در هیات‌مدیره استقلال با این شرایط زیبنده باشگاهی بزرگ با تاریخ ۷۰ ساله نیست. البته من نمی‌گویم که پرسپولیس از پیش قهرمان شده باید ببینیم آیا تیمی مثل تراکتورسازی یا تیم‌های اصفهانی می‌گذارند مقابل قهرمانی احتمالی پرسپولیس بایستند یا خیر اما این جولانی که آقای جهانیان در هیات مدیره استقلال و به عنوان شخص کنار دست وزیر ورزش می‌دهد جفا در حق استقلال و طرفدارانش است. شخصی مثل او با این دولت آمده و مثل خیلی‌ها که آمدند و رفتند در نهایت از کنار استقلال اسم و رسم می‌گیرند و می‌روند ولی روی صحبت‌مان با وزیر ورزش و جوانان است که به او می‌گوییم این نوع شیوه رفتار قشنگ نیست و در سابقه شما ثبت می‌شود. به نظر من هواداران تیم استقلال باید منتظر اتفاق دیگری در حوزه ورزش باشند که روزهای خوبی را ببینند چون انتخابات در هیات مدیره استقلال و همچنین مدیریت در این باشگاه نه در بحث قانون صورت می‌گیرد و نه منطق. دیدید که شخصی که به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شده مدعی است تمام فکر و ذکرش تیم ملی فوتسال خواهد بود که البته این حق طبیعی اوست چون روی آن تیم کار کرده و زحمت کشیده است.

وی تاکید کرد: مطمئنا جهانیان می‌داند که هواداران استقلال با این رویه نارضایتی که از وزیر ورزش دارند مثل روزهایی که در صفحه رئیس‌جمهور پیام‌های انتقادآمیز و عاجزانه برای تغییر وزیر ورزش داشتند حالا هم در انتخابات پیش رو می‌توانند به رئیس‌جمهور محترم رای ندهند. حتما رئیس محترم هیات‌مدیره استقلال می‌داند که تعداد هواداران استقلال زیاد است و نقش مهمی در انتخابات آینده رئیس‌جمهوری خواهد داشت. بهتر است آقای جهانیان ملاحظه شخصی که او را به وزارتخانه معرفی کرده انجام دهند چون این چنین تندروی در تیم بزرگی مثل استقلال قابل قبول در نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=153608

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x