تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

لحظه وحشتناک شکستن گردن دوچرخه سوار زن هلندی در المپیک+ فیلم و تصاویر

  • کد خبر : 153559
  • 18 مرداد 1395 - 18:56
لحظه وحشتناک شکستن گردن دوچرخه سوار زن هلندی در المپیک+ فیلم و تصاویر

دوچرخه سوار هلندی در رقابت ریو که تنها چند قدم به برنده شدن مدال طلا داشت، به طرز وحشتناکی از روی دوچرخه سقوط کرد و راهی بیمارستان شد.

به گزارش«کمال مهر»؛به نقل از دیلی میل؛ یکی از ورزشکاران دوچرخه سوار هلندی به نام Anniemiek van Vleuten که در رقابت رویداد المپیک ریو تنها ۶ مایل تا خط پایان و پیروزی نهایی داشت، زمین خورد و پس از خرد شدن استخوان های گردنش، رویای گرفتن مدال طلا تبدیل به خرد شدن استخوان هایش شد.

همانطور که در این فیلم مشاهده می کنید؛ هیجان ناشی از رسیدن به خط پایان منجر به پرش ناگهانی این دوچرخه سوار و زمین خوردن وی شد. این تصادف به قدری شدید بود که ورزشکار پس از چرخش بر روی هوا به شدت به زمین خورد و در یک جوی آب افتاد. علت اصلی این حادثه، از دست دادن ناگهانی کنترل به علت خیسی زمین و برخورد با یک مانع سنگی گزارش شده است.

پس از اینکه این ورزشکار به سرعت به بیمارستان منتقل شد، فدراسیون دوچرخه سواری هلند از حال خوب وی خبر داد. در نتیجه این تصادف در میدان دوچرخه سواری با طول ۱۴۱ کیلومتر، پیروزی مدال های طلا، نقره و برنز به ترتیب نصیب Anna van der Breggen  از هلند، Swede Emma Johansson و Elisa Borghini  از ایتالیا شد.

لحظه وحشتناک شکستن گردن دوچرخه سوار زن هلندی در المپیک+ فیلم و تصاویر
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=153559

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x