تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

دهکده ورزشکاران با بچه ۶ ماهه و رنگ و بوی محیط زیست + تصاویر

  • کد خبر : 153519
  • 18 مرداد 1395 - 1:35
دهکده ورزشکاران با بچه ۶ ماهه و رنگ و بوی محیط زیست + تصاویر

به گزارش «کمال مهر»؛انگار نه انگار که می‌خواهی وارد دهکده ورزشکاران شوی. یک بازرسی خیلی ساده و معمولی و بعد هم آی دی کارت را تحویل می‌دهی و آی دی مخصوص تردد را می‌گیری آن هم بدون اینکه چهره‌ات را با عکسی که روی آی دی خورده تطابق دهند. انگار اینجا همه چیز را ساده […]

به گزارش «کمال مهر»؛انگار نه انگار که می‌خواهی وارد دهکده ورزشکاران شوی. یک بازرسی خیلی ساده و معمولی و بعد هم آی دی کارت را تحویل می‌دهی و آی دی مخصوص تردد را می‌گیری آن هم بدون اینکه چهره‌ات را با عکسی که روی آی دی خورده تطابق دهند. انگار اینجا همه چیز را ساده و آسان گرفته‌اند، نه خبری از بازرسی‌های شدید هست و نه سخت‌گیری‌هایی که در این رقابت‌ها باید باشد و مرسوم است.

فضایی بزرگ که شعار اصلی آن همانند مراسم افتتاحیه حفظ محیط زیست است و به‌همین دلیل هم نیمکت‌هایی را می‌بینی که به شکل بشکه هستند، یعنی سعی کرده‌اند از پسامندها استفاده کنند. همه چیز در اینجا رنگ و بوی زنده نگه داشتن محیط زیست و سرسبزی را می‌دهد.

چند متر آن طرف صف طویلی را می‌بینی که ورزشکاران، مربیان و مسئولان ایستاده‌اند تا غذا تهیه کنند. کنارش هم یکی دو مغازه لوازم صوتی و الکترونیکی که البته فیلم پنج بعدی برای فروش محصولاتش پخش می‌کنند.

براساس این گزارش ۲۰۶ کشور دنیا در این دهکده جمع شده‌اند تا بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان را برگزار کنند. ورزشکارانی که در میان آنها بچه کوچک چند ماهه و چند ساله هم دیده می‌شوند و آمده‌اند کنار مادران‌شان تا تنهایی را تجربه نکنند، همانند کودک شش ماهه‌ای که در آغوش مادرش آرام گرفته است.

اینجا همه برای صلح و دوستی جمع شده‌اند، ایرانی و غیرایرانی هم ندارد، اما وقتی یک مرد نیوزیلندی که همسرش ایرانی است را می‌بینی و از زبانش کلماتی مانند «خیلی ممنون»، «تعارف نمی‌کنم» و «خداحافظ را می‌شنوی» خوشحال می‌شوی که فرسنگ‌ها دورتر از ایران می‌توانی با یک غیرایرانی، فارسی صحبت کنی هر چند دست و پا شکسته.

تصاویر زیر که توسط خبرنگار اعزامی تسنیم گرفته شده حال و هوای دهکده ورزشکاران را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=153519

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x