تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

آقا دوربینی‌های رژه ایران در المپیک ریو چه کسانی بودند؟ +عکس

  • کد خبر : 153456
  • 18 مرداد 1395 - 0:54

کاروان ایران در رژه روز افتتاحیه چند لایه داشت. لایه اول پرچمدار و و خانم خدابنده لو که او را حمل می کرد ، سرپرست کاروان ،خانم های ورزشکار کاروان، مدیران و بعد ورزشکاران .

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»؛؛ رژه بیست ثانیه ای کاروان ایران در المپیک حتما این فرصت را ایجاد نمی کرد که شما تک به تک افراد حاضردر رژه را ببینید و تازه اگر می دیدید این امکان وجود داشت که از میان ۵۰ نفر همه آنها را نشناسید اما با یک عکس می شود افراد غیرورزشکار حاضردر رژه المپیک را که اتفاقا جلوی کاروان هم بودند مرور کرد.

کاروان ایران در رژه روز افتتاحیه چند لایه داشت. لایه اول پرچمدار و و خانم خدابنده لو که او را حمل می کرد ،  سرپرست کاروان ،خانم های ورزشکار کاروان، مدیران و بعد ورزشکاران .

کمیته بین المللی المپیک بر اساس تعداد سهمیه ورودی ورزشکاران به هر کشوری سهمیه ورود به دهکده المپیک و پس از آن سهمیه رژه می دهد. ایران هم برای این مسابقات سهمیه قابل توجهی برای حضور در دهکده المپیک داشت که بعضی هایش خبرساز شد . مثلا حضوررییس پینگ پنگ به جای مربی سیما لیموچی یکی از حاشیه ها بود .

ریاست فدراسیونی که البته در همین عکس هم حضور دارد اما مربی خانم لیموچی به دلیل صادرنشدن آی دی کارت به مسابقات نرسید. یا مثلا سرپرست تیم ملی والیبال ایران آقای خوش خبر که گفته می شد اجازه حضور در سهمیه را پیدا نکرده و به همین دلیل ۳ ورزشکار تیم ملی والیبال حضور در رژه را تحریم کردند.تعداد سهمیه ایران برای حضور در المپیک برای سفری به برزیل کاملا مشخص  و در اختیار کمیته ملی المپیک است . سهمیه که به تعداد قابل توجهی از افراد دور و بر ورزش می رسد.موضوعی که البته سوژه اصلی گزارش نیست. اما حاشیه های اساسی رژه کاروان ایران تقریبا همیشه و به همین دلیل وجود داشته. افراد زیادی به المپیک می روند و بعد از حضور دوست دارند در رژه هم حاضر باشند.

این حاشیه ها البته پیش از این بیشتر هم بوده چنان که در دوره گذشته محمد علی آبادی رییس کمیته المپیک در رژه شرکت کرده بود و معاون های خودش را هم برده بود. اما در این دوره عدم حضور رییس کمیته ملی المپیک سبب نشد تعداد ورزشکاران بیشتری به رژه راه پیدا کنند.

جوان بودن ، خوش هیکل بودن و شادابی کاروان کمترین اثر حضور ورزشکاران در نمایش رژه المپیک است که در سایر تیم های حاضر در المپیک رعایت می شود کمااینکه ورزشکاران به دلیل زحماتی که کشیده اند حق اول را برای حضور در رژه خواهند داشت. البته باید تاکید کرد که در کاروان های سایر کشورهای حاضردر المپیک هم بعضا تعدادی از مسوولان وجود دارند.اما ایران در مقایسه با کشورهای دیگر درصدنسبتازیادی را به غیر ورزشکاران اختصاص می دهد.

در کاروان ایران مانند کاروان سایر کشورها امکان حضور مربیان هم وجود دارد. کمااینکه مربی تیم ملی والیبال سیچلو هم عضوی از کاروان بود. اما در هیچ کدام از کاروان های المپیک به این تعداد مدیر و مسوول در رژه حضور نداشته است. اما حضور در برابر دیدگان میلیارد ها بیننده شوقی است که به نظر می رسد مدیران ورزش ایران توانایی کنترل آن را نداشته اند و منجر شده به اتفاقی که روز گذشته رخ داد. حالا نمایش آن چه دیروز افتاده را در یک عکس از مقابل کاروان خواهید دید. عکسی که حتما کامل نیست و این احتمال وجود دارد که در ادامه کاروان افراد دیگری هم باشند. اما به هرحال به خاطر لایه بندی موجود به نظر می رسد شما همه مسوولان حاضر در رژه را می بینید. این شما و آقا دوربینی های کاروان ایران .

آقا دوربینی‌های رژه ایران در المپیک ریو چه کسانی بودند؟ +عکس

نکته مهم اینجاست که در مورد ۴ نفر از کسانی که در این عکس هستند شک وجود دارد که جزیی از مربیان باشند یا مدیران . اما این دوستانی که در عکس می بینید به غیر از اینکه به جای ورزشکاران در رژه حاضر بوده اند. برایشان هزینه ویژه ای شده است که لحظه آخر لباس کاروان به دست شان برسد و سایزشان هم باشد.

منبع: عصر ایران

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=153456

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x