تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

انزجار لبنانی ها از رژیم غاصب صهیونیستی در المپیک

  • کد خبر : 153291
  • 17 مرداد 1395 - 17:06
انزجار لبنانی ها از رژیم غاصب صهیونیستی در المپیک

ورزشکاران لبنانی در المپیک ریو انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام داشتند.

به گزارش  گروه ورزشی«کمال مهر»؛ ورزشکاران کاروان المپیک لبنان حاضر نشدند در کنار کاروان اسرائیل در یک اتوبوس مشترک بنشینند.

این حادثه روز جمعه، زمانی رخ داد که کاروان لبنان سوار بر اتوبوس در انتظار حرکت به سمت ورزشگاه ماراکانا در شهر ریو برای شرکت در مراسم افتتاحیه بود.

اتوبوس آنها در مقابل کاروان اسرائیل توقف کرد و ورزشکاران اسرائیلی نیز قصد سوار شدن داشتند که ورزشکاران لبنان‌ به این موضوع که در کنار اسرائیلی‌ها بنشینند اعتراض کردند.

به دنبال اصرار ورزشکاران اسرائیل بر سوار شدن به اتوبوس حامل ورزشکاران لبنان، در نهایت تصمیم بر این شد که دو کاروان با دو اتوبوس جداگانه به مراسم بروند.

سلیم الحاج نیکولا، رئیس کاروان لبنان در این خصوص گفت که وی خواستار بسته شدن در اتوبوس بر روی کاروان اسرائیل شده بود اما اسرائیلی بر سوار شدن اصرار داشتند.

یودی گال، یکی از اعضای تیم قایقرانی المپیک رژیم اسرائیل در پیامی فیسبوکی با اذعان به اصرارشان برای سوار شدن به اتوبوس نوشت: اگر لبنانی‌ها از ماندن در کنار ما اجتناب می‌کنند برایشان بهتر است با اتوبوس دیگری بروند.

گال افزود برای جلوگیری از به وجود آمدن حادثه‌ای فیزیکی و بین المللی در نهایت تصمیم بر این شد که دو کاروان با دو اتوبوس جداگانه بروند.

گفتنی است لبنان و اسرائیل هیچ روابط دیپلماتیکی ندارند و به طور رسمی در حالت مخاصمه قرار دارند.

انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=153291

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x