تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

گرمای تابستان پلیس را هم کلافه کرد+تصاویر

  • کد خبر : 153215
  • 16 مرداد 1395 - 23:56
گرمای تابستان پلیس را هم کلافه کرد+تصاویر

قانون می گوید که سوار شدن بر موتورسیکلت قوانینی دارد از جمله به سر گذاشتن کلاه ایمنی اما گویا گرما مأمور راهنمایی و رانندگی را هم کلافه و کلاه را فراموش کرده است.

به گزارش  گروه اجتماعی«کمال مهر»؛،‌قانون می‌گوید موتور سواری بدون کلاه ایمنی برای راننده و راکب ممنوع است و هر تعداد سرنشین موتور باید کلاه ایمنی بر سر بگذارند.

به سر نداشتن کلاه در اکثر مواقع به برخورد قانونی راهنمایی و رانندگی و توقیف موتورسیکلت ختم می‌شود و راکب ادامه راه را پیاده طی می‌کند و موتور هم روی کفی راهی پارکینگ می‌شود.

در واقع بر سر گذاشتن کلاه ایمنی اقدامی است که باید انجام شود و برای حفظ سلامتی راکبان اهمیت بسیاری دارد.اما در این میان گویا گرما مأمور راهنمایی و رانندگی را هم کلافه و کلاه را فراموش کرده است.

گرمای تابستان پلیس را هم کلافه کرد+تصاویر

نکته جالب این است که علاوه بر اینکه این مأمور کلاه ایمنی بر سر ندارد، از آنجاییکه موتور تنها برای یک سرنشین طراحی شده است، راکب دوم روی صندوق طراحی شده در عقب موتور نشسته و یا اینکه ایستاده بود.

گرمای تابستان پلیس را هم کلافه کرد+تصاویر

با توجه به سختگیری راهنمایی و رانندگی، این حرکات تعجی آور است و لازم است که تذکرات جدی در خصوص رعایت قوانین به مأموران نیز داده شود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=153215

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x