تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

برگزاری یک مجلس رقص محرمانه به مناسبت تولد اوباما!

  • کد خبر : 153139
  • 16 مرداد 1395 - 20:13
برگزاری یک مجلس رقص محرمانه به مناسبت تولد اوباما!

همسر اوباما یک مراسم خصوصی مجلل را به مناسبت ۵۵ سالگی رئیس جمهور آمریکا ترتیب داده است.

به گزارش گروه بین الملل«کمال مهر»؛ به نقل از «دیلی بیست»، باراک اوباما – رئیس جمهور آمریکا – قرار است به زودی در یک مجلس رقص “فوق سری” در کاخ سفید شرکت کند.
این مجلس رقص از سوی همسر اوباما و به مناسبت جشن تولد ۵۵ سالگی رئیس جمهور آمریکا ترتیب داده شده و ظاهراً‌ آخرین مجلس جشن باشکوهی خواهد بود که او به عنوان ساکن کاخ سفید در آن شرکت خواهد کرد.
طبق گزارشها، «بیانسه جیزل نولز» (خواننده و هنرپیشه زن آمریکایی و دوست نزدیک میشل اوباما)، «کندریک لامار» (خواننده رپ موردعلاقه اوباما)، «شان کوری کارتر» ملقب به «جی-زی» (خواننده رپ ثروتمند آمریکایی)، «سارا جسیکا پارکر» (بازیگر هالیوود)، «الن دی‌جنرس» (کمدین و شومن زن آمریکایی)، «جنیفر هادسون» (خواننده و بازیگر زن)، «پورشه دی‌راسی» (بازیگر و مجری زن استرالیایی-آمریکایی)،‌ «مجیک جانسون» (بسکتبالیست معروف) و «استیوی واندر» (خواننده و ترانه‌سرای سیاهپوست آمریکایی) در فهرست مهمانان قطعی این مراسم قرار دارند که با وجود محرمانه‌بودن، نام آنها به بیرون درز کرده است.
از میان این فهرست، حضور بیانسه و جی-زی به هیچ وجه غیرمنتظره نیست؛ چراکه این دو در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ در قالب یک زوج هنری موفق با حضور در مراسم مختلف به جمع‌آوری پول برای کمپین انتخاباتی اوباما کمک زیادی کردند و در طول این سالها نیز همواره روابط خانوادگی نزدیکی با رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید داشته‌اند.
آنها در رقابت‌های انتخاباتی امسال نیز از هیلاری کلینتون – نامزد ریاست جمهوری‌‌ حزب دموکرات – حمایت کرده و کمک مالی قابل‌توجهی نیز به کمپین انتخاباتی او کرده‌اند.
بر اساس شنیده‌ها، بسیاری از چهره‌های شناخته‌شده دیگر و همچنین دوستان و نزدیکان اوباما در کاخ سفید و حزب دموکرات در این مراسم حضور خواهند داشت.
طبق گزارشها، حضور رسانه‌ها در این مراسم ممنوع اعلام شده است.
انتهای پیام /
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=153139

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x