تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

دستان خالی شیخ دیپلمات مشهود بود/روحانی توانایی سخنوری سال۹۲ را نیز از دست داده است

  • کد خبر : 152873
  • 14 مرداد 1395 - 15:03
دستان خالی شیخ دیپلمات مشهود بود/روحانی توانایی سخنوری سال۹۲ را نیز از دست داده است

متین منتظمی اظهار داشت: پالس مثبت روحانی به آمریکا درخصوص مذاکره در موضوعات دیگر، نشات گرفته از ” ما نمی توانیم” هایی است که روز قبل از مصاحبه ی تلویزیونی منعکس شد.

 

به گزارش«کمال مهر»متین منتظمی دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور درخصوص گفتگوی تلویزیونی حسن روحانی رئیس جمهور ایران به خبرنگار زیتون گفت: دستان خالی آقای روحانی در مصاحبه ی آغازین سال پایانی دولت تدبیر و امید بسیار مشهود بود.

وی افزود: آقای روحانی بسیار محافظه کارانه از وضعیت معیشتی مردم عبورکرده و تقریبا هیچ گزارش مجملی در راستای برنامه های انجام گرفته از سوی دولت ارائه نشد.

منتظمی اظهار داشت: رئیس جمهور و تیم وزارت خارجه ی ایشان بدلیل عدم توفیق در برجام، با عناوین منسوخ سعی در انحراف افکار عمومی دارند.

وی گفت: گزینه ی نظامی سالها پیش از تشکیل دولت یازدهم از مخیله ی استکبار جهانی خارج شده است اما آقای روحانی بسیار اعجاب انگیز یکی از دستاوردهای برجام را دوری دشمن از حمله ی نظامی عنوان کرد.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی کشور با اشاره به آمار ارائه شده درخصوص فروش نفت بیان کرد: کشور در اوایل سال ۹۲ به صورت روزانه یک میلیون و چهارصد هزار بشکه نفت می فروخت؛ در توافق ژنو به این روند یک سقف مشخص کردند و در برجام نیز به حالت قبلی بازگشتیم. لذا بازگشت به گذشته را نمی توان دستاورد تلقی کرد.

وی افزود: بدعهدی آمریکا در روند اجرای برجام چنان عیان است که آقای روحانی نیز به راحتی از کنار آن گذر نکرده و برای اولین بار به این بدعهدی اعتراف کرد.

منتظمی خاطرنشان کرد: گذر از موضوع برجام که طبل توخالی بود، آقای روحانی در پاسخ به وعده های انتخاباتی خود ناتوان ظاهر شد.

وی افزود: وضعیت معیشت مردم نسبت به سال ۹۲ نه تنها بهبود نیافته بلکه در پاره ای از موضوعات وخیم تر هم شده است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان کشور اظهار داشت: آقای روحانی در سال ۹۲ حداقل در سخنوری و توانایی جلب اقبال عمومی بسیار ماهر ظاهر شده بود اما در مصاحبه ی سال پایانی دولت خود نشان داد که این توانایی را نیز از دست داده است.

منتظمی عنوان کرد: پالس مثبت روحانی به آمریکا درخصوص مذاکره در موضوعات دیگر، نشات گرفته از ” ما نمی توانیم” هایی است که روز قبل از مصاحبه ی تلویزیونی منعکس شد.

وی در پایان گفت: با توجه به کارنامه نه چندان قابل دفاع دولت در عمل به وعده‌های اقتصادی، تنها چیزی که می‌تواند بدنه‌ حامیان دولت در جامعه را همچنان مدافع دولت نگه دارد، دوقطبی کاذب سیاسی است.

انتهای پیام/م

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=152873

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x