تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

لباس های المپیک سوژه شد/افغانی خوش تیپ و راهبه های گرجی

  • کد خبر : 152817
  • 14 مرداد 1395 - 14:11
لباس های المپیک سوژه شد/افغانی خوش تیپ و راهبه های گرجی

در آستانه رقابت های المپیک بحث صحبت و یا انتقاد از البسه ورزشکاران المپیک در سراسر جهان داغ است.

به گزارش گروه ورزش«کمال مهر»؛ نقل از دیلی میل در آستانه رقابت های المپیک و رونمایی از البسه ورزشکاران مختلف در سراسر جهان، بحث مربوط به آن که به طبع سلایق مختلفی را در بر می گیرد بسیار داغ است و در جایی عده ایی زبان به انتقاد می گشایند در حالیکه در سمت مقابل عده ای نیز تحسین می کنند.

البسه مردان گرجستان با کت و شلواری طوسی رنگ و ضخیم، پیراهن سفید و کروات قرمز رنگ طراحی شده ، همچنین لباس بانوان این تیم متشکل از یک پیراهن بسیار بلند سفید تا مچ پا و یک ژاکت قرمز رنگ است.
اما نکته ای که مورد انتقاد مردم این کشور قرار گرفته، گرم بودن این البسه، با توجه به فصل تابستان ریو و دمای بالای احتمالی کشور برزیل است.

وزیر امور خارجه سابق گرجستان در این رابطه گفت: این طراحی نه ورزشی است و نه ربطی به فرهنگ گرجستان دارد، گویی که تنها هدف طراحان از چنین لباسی، حفظ ورزشکاران ما از ویروس زیکا است!

یکی از رهبران مجلس این کشور نیز عنوان داشت که لباس المپیک باید زیبا، جوانانه و جذاب طراحی شود.

اما طراح این لباس در دفاع از این البسه گفت: این طراحی نشاندهنده فرهنگ گذشته کشور ماست و مایه تاسف است که بسیاری از افراد از گرجستان قدیم فاصله گرفته اند.

یکی از پیشکسوتان عرصه روزنامه نگاری نیز این البسه را به لباس های راهبه های مذهبی تشبیه کرد و به نظر می رسد مردم این کشور نیز موافق این البسه برای کاروان تیم ملی کشورشان در مسابقات المپیک ریو ۲۰۱۶ نباشند.

اما در سمت دیگر لباس افغان ها سوژه عکاسان قرارگرفت در جائیکه این کشور با ۳ نماینده در ۲ رشته قرار است در رقابت‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ حضور داشته باشد.
لباس های المپیک سوژه شد/افغان های خوش تیپ و راهبه های گرجی

بر این اساس،توفیق بخشی از رشته جودو، کیمیا یوسفی و عبدالوهاب ظاهری از رشته دو و میدانی به منظور شرکت در این مسابقات در برزیل حضور دارند.
در این بین نوع پوشش کیمیا یوسفی توجه عکاسان و خبرنگاران حاضر در دهکده المپیک را به خود جلب کرد.

انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=152817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x