تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

امیر تتلو به سیم آخر زد+تصاویر

  • کد خبر : 152704
  • 12 مرداد 1395 - 0:53
امیر تتلو به سیم آخر زد+تصاویر

تتلو با چند پست در صفحه اینستاگرامش از حسین هدایتی گله کرد و شماره هفت پرسولیس یا استقلال را متعلق به خود دانست.

 به گزارش «کمال مهر»؛؛ امیر تتلو، خواننده زیرزمینی بارها از علاقه خود به حضور در سطح اول فوتبال کشور خبر داده است. وی حتی در محل تمرین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و راه‌آهن نیز حاضر شد اما هیچ تیمی خواهان جذب او نبود.

اکنون وی با انتشار چند پست در صفحه اینستاگرامش گویا به سیم آخر زده و خواهان پیوستن به استقلال یا پرسپولیس شده است. تتلو حتی از حسین هدایتی حامی تیم پرسپولیس هم گله کرد و نوشت: “دلت گرفته ؟!؟ حق دارى نه من از همه دلگیرم حتى از “حاج حسین” !!!! حاج حسین چطور اونموقع که بلیطارو میخریدین به ما احتیاج بود واسه تبلیغ کردن و پُر شدن ورزشگاه !! چطور اینهمه وقت قبلش مجانى بود و هزار تا تبلیغم میشد و باز پر نمیشد ؟!؟!

شما که فرشته ى تیمى چطور تاثیر امیر تتلورو نفهمیدى و این همه تشویقو تبلیغ و تلاش رو ندیدى ؟!؟ شما که بزرگى بگو !! اشکالى داره شما که پولدارى عین یه هوادار کنار تیمى ، منم که انرژى و هوادار دارم ،عین شما یا همون عین یه هوادار کنار تیم باشم ؟!؟!؟ اشکالى داره اصلا بیام تمرین کنم با بچه ها بهشون انرژى بدم و ازشون انرژى بگیرم ؟!؟!؟ اصلا اشکالى داره بشینم رو نیمکت ؟!؟!؟
من که نمیخوام بیام فیکس بازى کنم و سرنوشت تیمو رقم بزنم، این صد بار !! اینهمه پُست گذاشتیم و حمایت کردیم !! حتى اسمتونم تو آهنگمون بردیم چون کنار تیم بودین و وظیفمونم بود اما خوب منم انتظار یه دیده شدن رو دارم لااقل !!!”.

امیر تتلو به سیم آخر زد+تصاویر
تتلو در پست دیگری نوشت: “امسال و سال دیگه هم هفت استقلال مال منه و هم هفت پرسپولیس و هم حالا دیگه هفت تیم ملّى !! تا زمانى که من یکیشو تنم نکنم هم اون یکى آزاد نمیشه واسه کسى !! چرا ؟! چون من پسر طبیعتم و شمارم هفته !! شماره رو هم من انتخاب نکردم که !! خود طبیعت بهم داده  حالا هى فکر کنید من شوخى میکنم و دیوونه ام و کم دارم”.
امیر تتلو به سیم آخر زد+تصاویر
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=152704

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x