تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

توصیه عجیب نصرالله رادش/ افسوس هدیه تهرانی/ استودیو دو متری احسان خواجه امیری

  • کد خبر : 152703
  • 12 مرداد 1395 - 0:51

به گزارش «کمال مهر»؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران […]

به گزارش «کمال مهر»؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.


پس از اینکه علی کریمی صفحه اینستاگرام رامین رضاییان، بازیکن سابق پرسپولیس را فالو کرد، وی در صفحه‌اش پیامی منتشر و از علی کریمی تشکر کرد.
رضاییان از اینکه کریمی او را تنها نگذاشته از وی قدردانی کرد و نوشت:”علی اقا بخدا میخوام مطلبی بنویسم برات نمیدونم چی بنویسمو چی بگم که تشکر کنم ازت برای اینکه تنهام نذاشتی و کنارمی..فقط میتونم بگم واقعا مثل همیشه بهترینی بهترین دوستت دارم”.
اینستاگردی

محسن رضایی در صفحه خود ضمن واکنش به دیدار محمود عباس و مریم رجوی نوشت: “در میان رهبران فلسطین، محمود عباس، بی خاصیت‌ترین فرد در تشکیلات فتح بوده است.وی که تاکنون نتوانسته برای مردم فلسطین قدمی مؤثر بردارد، با یک عنصر ورشکسته دیگری ملاقات و در پی تقویت گروهک منافقین علیه جمهوری اسلامی ایران است. با این دیدار به یاد روزی افتادم که صدام با همین “زن”، ده‌ها عکس گرفت و گفت: ما فردا در تهران خواهیم بود اما این اراده ملت ایران بود که دیکتاتور عراق را زیر پای خود له کرد. ما با هیچکس نه شوخی داریم و نه عقد اخوت بسته‌ایم، هرکس علیه ملت ایران، کوچکترین قدمی بردارد قدمهایش را می شکنیم.”
اینستاگردی

صفحه اینستاگرام منتسب به حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در مورد برج سازی های چند سال گذشته اطراف حرم رضوی نوشت: یکی از نگرانی های مهمی که از ابتدای مسئولیت برای بنده ایجاد شده است‌ بلند مرتبه سازی در اطراف حرم رضوی است زیرا این موضوع را شایسته حریم رضوی نمی دانم.از مسئولین مربوطه خواسته ام در صدور مجوز برای بلند مرتبه سازی های اطراف حرم تجدید نظر نمایند.

اینستاگردی

عابدزاده در پست اخیر خود نوشت: سلام خدمت مردم شریف ایران زمین و فوتبال دوستان باید عرض کنم متاسفانه حرفهایى به نقل از بنده منتشر شده که ایجاد سوءتفاهم کرده و باعث ناراحتى شده که لازم میدانم خیلى مختصر بگویم سابقه من گواه می‌دهد همواره با تمام وجود خدمتگذار تیم ملى ،فوتبال کشورم و تیمى بوده ام که لباسش را برتن داشته ام.

وی در ادامه نوشت: هر تلاشى که انجام داده ام ،هر صدمه اى که دیده ام،هر افتخارى که کسب کرده ام براى ایران بزرگ و براى هموطنان عزیزم بوده و در روزهاى سخت زندگى ام نیز این مردم کشورم بودند که فارغ از رنگ ها در کنارم بودند،برایم دعا کردند و حمایتم کردند.پس برادران و خواهران فریب جوسازى و فضاى تخریبى چند رسانه حاشیه ساز را نخورید.

اینستاگردی

 مهناز افشار بازیگر مشهور سینمای ایران در صفحه اینستاگرامش ویدئویی از مراحل گریم خود برای تبدیل شدن به چهره شخصیت “رویا” در فیلم نهنگ عنبر ۲ را به نمایش گذاشته است.
اینستاگردی

احسان خواجه امیری تصویری از استودیو قدیمی و کوچکش را با کاربران صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. وی در پست خود نوشت: “سلام اینجا اتاق خوابم بود با تخته و شونه تخم‌مرغ و پتو برای خودم یه استودیو خیلی کوچیک دو متری درست کرده بودم . الان امکانتم خیلی بیشتر از اون روزاس ولی لذتی که اون دستگاهی ساده بهم میداد و دیگه هرگز تجربه نکردم یادش بخیر. راستی این مدل سیبیله از اون موقع ها بوده فقط هنوز خوب رشد نکرده بوده”.

اینستاگردی

شهرام محمودی در صفحه اینستاگرام خود از پسرش به خاطر حضور نداشتن در سالروز تولد وی عذرخواهی کرد.محمودی در این پست نوشت: پسرم امروز یک ساله شدی و من کنارت نیستم…برای همه ی روزهایی که باید باشم ، ولی تنهات گذاشتم معذرت. اما قول میدم همه ی نبودنمو جبران کنم. هزاران بار شکر برای داشتنت ارسامم. یک ساله شدنت مبارک.
اینستاگردی

هدیه تهرانی با انتشار فیلمی از مدفون شدن بزغاله کوهی در گل‌و‌لای نوشت: مناطق مرکزی هرمزگان بندرخمیر کهورستان تلف شدن بزغاله کوهی در اثر کم آبی و مدفون شدن در گل لایی.
متاسفانه امروز بعدازظهر دوست عزیزم سهراب درخشان در حال سرکشی از آبشخور داخل کوها بودیم با چنین صحنه دلخراشی روبه رو شدیم. نیاز به اقدامات فوریست برای کمک از طرف دولت و مردم
دل هر انسانی به درد میاد. در ضمن برای آب رسانی و لایه روبی نیاز به کمک مالی شما دوستداران طبیعت داریم. ان شاءالله هر چه سریعتر باران رحمت نازل شود دیگر شاهد چنین صحنه ای نباشیم.

اینستاگردی

نصرالله رادش نوشت: سلام.دوستان عزیز من حقیر پیشنهادی براتون دارم و اون اینه که در مقامی نیستم که بگم خام گیاهخوارشین و از این حرفا ولی حدود ده ساله پیش من و یک دوستی ده ساعته اوله روزمون خام گیاهخوارشدیم و شش ساعته بعد رو پخته خواری کردیم ولی بازهم در طی اون دوسال که این رژیمو داشتیم، بسیار بسیار نتایج شفابخشی رویت کردیم.
پیشنهاد دوستانمو دادم امیدوارم انجام بدید و نتایج اعلام کنین.
با این رژیم مصرف بالای نان و برنج و گوشتها کم میشه و مصرف میوه ها و سبزیجاتتون خیلی خیلی بالا میره.البته متوجه هستین که توی اون ده ساعت باید از هر محصوله حیوانی مثل گوشت و تخم مرغ و لبنیات و محصولات حرارت خورده پرهیز کنید.البته اگه به چای و یا قهوه اعتیاد شدید دارید تو ده ساعت استثنا میل بفرمایید و این هم بگم که ممکنه اوایلش واکنشهایی در بدنتون بوجود بیاد که کمی بترسید ولی پیشنهادم اینه که بپذیرید کمی سختیش.
بنده دوسال انجام دادم و نتیجه دیدم و این فقط پیشنهادی بمنظوره این بود که مصرف میوه و بخصوص سبزیجاتتون که البته با گذاشتنش بمدت ده دقیقه در سرکه ضدعفونی میشه،بالا بره.در طی ده ساعت حدودا دو عدد گردو و بادام و پسته و فندق خام هم هرکدام حدودا شش عدد مجاز و لازمه البته.انجیر و خرما هم عالیه و نیز ترکیب فلفل دلمه و گوجه رو هم که خودم خیلی دوستش دارم پیشنهاد میدم.خدانگهدار
اینستاگردی
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=152703

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x