تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

وزیر سابق بهداشت: وزیر فعلی روزی ١٠٠ میلیون درآمد دارد/ وزارت بهداشت واکنش نشان داد

  • کد خبر : 152367
  • 11 مرداد 1395 - 1:31
وزیر سابق بهداشت: وزیر فعلی روزی ١٠٠ میلیون درآمد دارد/ وزارت بهداشت واکنش نشان داد

سخنگوی وزارت بهداشت در پاسخ به اظهارنظر وزیر بهداشت دولت دهم درباره درآمد دکتر هاشمی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه وب‌گردی«کمال مهر»؛ سخنگوی وزارت بهداشت در پاسخ به اظهارنظر وزیر بهداشت دولت دهم درباره درآمد دکتر هاشمی، گفت:‌ گمان نمی‌کنم این قبیل اقدامات سیاسی را هیچ وزیر یا همکاری در حق دوستی که به وی محبت داشته، انجام دهد. تنها می‌توان گفت «این هم از عجایب اخلاقی روزگار ماست».
دکتر ایرج حریرچی در واکنش به اظهارات دکتر طریقت منفرد گفت: به فرض محال اگر این ادعا صحیح باشد که دکتر هاشمی با یک روز عمل جراحی، می‌تواند صد میلیون تومان درآمد کسب کند و ایشان به خاطر مردم و نظام اسلامی از این درآمد چشم پوشیده و خود را وقف خدمت به مردم کرده است حتما جای تقدیر دارد. دکتر هاشمی تنها یک چشم پزشک ماهر نیست؛ او دانشمندی است که نه تنها در کشور بلکه در جامعه چشم پزشکی جهان شناخته شده و مورد احترام است.

وی ادامه داد: بنده از اظهارات افرادی که پزشک هستند و سابقه کار اجرایی در سطوح بالا دارند، هم تعجب می‌کنم و هم متأسفم. دکتر طریقت منفرد اگر چه از نظر سنی از دکتر هاشمی بزرگ‌تر است ولی مطالب علمی و عملی فراوانی بنا به اظهار خود از وی فرا گرفته است.

قائم مقام و سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: گمان نمی‌کنم این قبیل اقدامات سیاسی را هیچ وزیر یا همکاری در حق دوستی که به وی محبت داشته، انجام دهد. تنها می‌توان گفت «این هم از عجایب اخلاقی روزگار ماست».

منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=152367

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x