تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

برانکو: خوشبختانه همسرم فارسی بلد نیست!/ما قادر به جذب رضائیان نبودیم

  • کد خبر : 152311
  • 10 مرداد 1395 - 18:40
برانکو: خوشبختانه همسرم فارسی بلد نیست!/ما قادر به جذب رضائیان نبودیم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: خوشحالم که همسرم به زبان فارسی تسلط ندارد و نمی تواند مبلغ قراردادها را بخواند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر»؛، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان بیان کرد: نتایج فولاد همیشه نامشخص است و فولاد یکی از تیم های موفق ۵ سال اخیر لیگ بوده است.
وی افزود: فولاد در چند سال اخیر در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است اما در آخرین بازی با این تیم توانستیم با اختلاف یک گل به برتری برسیم. فولاد تیم بسیار هجومی است در این بین  آنها مربی شان را تغییر دادند در همین راستا می دانیم که این دیدار برای ما آسان نخواهد بود.

من قبلا هم گفتم که سه امتیاز بازی با سایپا زمانی ارزش دارد که فردا هم فولاد را ببریم. ما از زیر بار قهرمانی شانه خالی نمی کنیم و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: وظیفه خودمان می دانیم که با بازی زیبا و امتیازات خوب شادی را به هواداران هدیه کنیم زیرا تماشاگران از ما بازی زیبا می خواهند.
کمال کامیابی نیا و وحید امیری مصدومیت جزئی داشتند و باید ببینیم این مصدومیت تا چه حد جدی است اما بازیکنان ما بسیار آماده هستند.
وی درپاسخ به ادعای سرمربی فولاد مبنی بر اینکه پرسپولیسی ها داور را انتخاب کردند گفت: من نمیدانم ماجرا از چه قرار است،  نمیدانم از چه حرف می زنید.

در همین حین مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس به این مساله واکنش نشان داد و گفت که این مساله را اشتباه به گوش سرمربی فولاد رساندند وگرنه فغانی اصلا در ایران نیست که بخواهد بازی را قضاوت کند.

برانکو در ادامه افزود: سال گذشته تیمی که بیشتر از همه در مساله داوری ضرر کرد پرسپولیس بود. ما نه شکایت کردیم و نه داد و بیداد کردیم. همیشه اعتقاد دارم که داوران هم ممکن است اشتباه کنند. اصلا به این مسائل وارد نمی شوم و فقط دوست دارم تیمم  بهترین بازی را انجام دهد.
وی درباره انتشار رقم قرارداد بازیکنان و مربیان گفت: اینها مسائل شخصی هر فرد است. نمیدانم با اجازه چه کسی قراردادها افشا شده است. من قبلا هم گفتم دلیلی برای شرمساری ندارم حتی همسرم هم نمی داند قرارداد من در ایران چقدر است. خوشبختانه به این دلیل است که او فارسی بلد نیست و نمی تواند این قراردادها را بخواند اما مسئولان با این اقدام ها برای افراد و بازیکنان مشکل می سازند. اینها مسائلی است که می توان حتی به دلیل  انجامشان از اشخاص شکایت کرد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در پروسه جذب بازیکن بین او و باشگاه مشکل به وجود آمده است بیان کرد: نمیدانم چرا این سوال ها را می پرسید. هیچ بازیکنی بدون مشورت من وارد باشگاه نمی شود، ما قادر به جذب  بعضی بازیکنان نبودیم مانند رضائیان که نخواست در ایران بازی کند و به ترکیه رفت. برخی بازیکنان دیگر هم  به تیم های دیگر رفتند. اما من از کادرم  و همه بازیکنانم راضی هستم.
وی درباره جدایی لوبانف و اینکه اگر بیرانوند یک بازی را از دست بدهد درویش وند گزینه خوبی خواهد بود یا خیر گفت: باردیگر از لوبانف تشکر می کنم به خاطر کمک هایی که به ما ارائه داد. او هفت ماه برای ما زحمت کشید اما او متاسفانه ملی پوش ازبکستان است و مشکل شخصی داشت. این بازیکن از باشگاه خواهش کرد در صورت امکان آزادش کنند. لوبانف اگر نمی رفت از لحاظ روحی دچار مشکل می شد. تا ۴۸ ساعت آینده جایگزین او مشخص خواهد شد. درویش وند را داریم که آینده روشنی دارد اما به دنبال دروازه بان دوم هستیم.
سرمربی پرسپولیس درباره بازگشت احتمالی رامین رضائیان اذعان داشت: در این باره طوری سوال می شود که انگار این وسط دعوا رخ داده است. رضائیان خواسته که زندگی ورزشی اش را این گونه ادامه دهد و از طریق باشگاه های خارجی فوتبالش را توسعه دهد. او بازیکن جاه طلب و با ارزشی است. سال گذشته ۵ گل برای ما به ثمر رساند.  ما الان تیم را بسته ایم. طبق مقررات فدراسیون فوتبال ایران ما ۱۸ بازیکن بالای ۲۳ ساله مان را جذب کرده ایم. من برای رضائیان آرزوی موفقیت می کنم.
وی درباره احتمال بازی کردن ساسان انصاری در بازی با فولاد تصریح کرد: ساسان انصاری را می خواستم و از مدیرعامل باشگاه خواهش کردم تا با او به توافق برسند. ما برای او احترام قائلیم، او حرفه ای کار می کند و طبیعی است که مورد استفاده قرار خواهد گرفت، معلوم نیست فردا بازی می کند یا نه اما من از او کاملا راضی هستم.
سرمربی پرسپولیس درباره قطع همکاری با گولچ و همچنین جذب دویکوویچ گفت: گولچ تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و در تیم ما خواهد ماند. شاید بعدها اتفاقاتی رخ دهد اما در حال حاضر وی بازیکن پرسپولیس است و درباره دروازه بان هم گفتم که تا ۴۸ ساعت آینده همه چیز مشخص خواهد شد. تا آنجا که می دانم مدیربرنامه دویکوویچ آلمانی است و نمیدانم این خبرها از کجا درز کرده است.
برانکو در پایان درباره مصدومیت آرام طبع خاطرنشان کرد: آرام طبع دیروز به تمرین آمد. امروز هم یک ام آر آی دیگر می گیرد و خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد.وی این بازی را از دست داده و از سوی دیگر ۱۵ روز تمرین نداشته و نمی شود به این بازیکن بازی داد.

انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=152311

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x