تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

آیت‌الله معلمی: چرا بیت امام در برابر جفای به رهبری سکوت می‌کند؟/ سیدعلی خمینی: بیت امام نوکر رهبری است

  • کد خبر : 152108
  • 10 مرداد 1395 - 1:56
آیت‌الله معلمی: چرا بیت امام در برابر جفای به رهبری سکوت می‌کند؟/ سیدعلی خمینی: بیت امام نوکر رهبری است

پانزدهمین سالگرد ارتحال ملکوتی عالم ربانی آیت‌الله العظمی اسماعیل صالحی مازندرانی با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش«کمال مهر»؛ به نقل از بلاغ، ظهر امروز پانزدهمین سالگرد ارتحال ملکوتی عالم ربانی آیت‌الله‌العظمی اسماعیل صالحی مازندرانی در مصلی نماز جمعه شهرستان قائم‌شهر برگزار شد.

این مراسم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان قائم‌شهر و سخنرانی حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی نوه امام راحل همراه بود.

اما این مراسم حاشیه‌هایی نیز به همراه داشت. آیت‌الله علی معلمی امام جمعه قائمشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ابتدای مراسم طی سخنانی به گلایه از بیت امام(ره) پرداخت. وی اظهار کرد: «مهمان بزرگوار جناب حاج سیدعلی آقا! مدت‌هاست منتظر فرصتی بودم تا درحضور اعضای بیت شریف امام راحل درد دل کنم. می‌دانم که می‌دانید، ولی گفتن و شنیدن آن خالی از لطف نخواهد بود. شما عزیزان، برادران  و نوه‌ها ادامه‌دهنده راه امام هستید و دوست داریم عزیز و آقای ما باشید، به شرطی که پاسداری از خط امام و اهلبیت و تبعیت از اندیشه نورانی امام را حفظ کرده باشید.

عزیزان من! مگر نمی‌دانستید که تصمیم مجلس خبرگان در تعیین جانشین شایسته حضرت امام بر اساس اشاره همان عبد صالح بود. پس چرا در برابر جفای عده‌ای بریده از خط امام، سکوت می‌کنید؟ چرا فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ را محکوم نکردید؟ با سران آن غائله مصاحبت دارید. سکوت در برابر آنها قطعاً همراهی با آنها است و پیامد دارد. فتنه‌گران قانون‌شکنی کردند و برای ملت و نظام هزینه به وجود آوردند و دشمنان را شاد کردند. چرا سکوت؟ حالا باید به شما عرض کنیم انقلاب و همه دستاوردهایش یادگار امام است. همه امام‌باوران باید در نگهداری آن بکوشند. برای کمک به ولایت فقیه چه می‌کنید؟

امام بزرگوار ما بزرگ‌تر از هر رهبر دیگری، بیش از آنکه توقع گسترش بارگاه خود را داشته باشد، توقع حفظ این میراث بزرگ را دارد که ولایت فقیه است. مردم برای ادامه راه او خسته نشده‌اند و هنوز اگر به شهادت می‌رسند، برای دفاع از دستاوردهای انقلاب است. این سخن دردمندانه تلخ یا شیرین از طلبه‌ای است که دوران غربت امام راحل، یک نفر از سیاهی لشکر اردوگاه او بود و او را باور داشت و سه سال پای کلاس درس او نشست و بحث ولایت فقیه او را درک کرده است و داغ شهادت دو فرزند را تحمل کرده.

راستی به حاج حسن آقا سلام من را ابلاغ کن. بفرمایید و بپرسید چه پاسخی برای امام آماده کرده است که در این انتخابات اخیر خبرگان در استان مازندران از عالم و مجاهد جانباز ۵۰ درصد آیت‌الله سیفی و یار کوچک روزگار تبعید امام چشم پوشیده و او را کنار گذاشته و با لیستی که از بیرون تهیه شده همراهی کرده است.

چرا در برابر فیش‌های حقوقی کذایی که داد رهبری را درآورد ساکتید؟ چرا برای دفاع از ماهیت نظامی، که امام راحل طراح آن است، فریاد نمی‌زنید؟ اگر کسانی از بیرون با دشمن خارجی همراه شوند نباید توقع رحمت و بخشش برای آنها داشت. هم سویی با بیگانگان و دشمنان خیانت به آرمان‌های امام است. چرا صحیفه نور تجدید چاپ نمی‌شود؟

از خدای رحمان مسئلت دارم شما را در حفظ دستاورد انقلاب و امام موفق بدارد.»

اما این پایان کار نبود و سیدعلی خمینی در سخنرانی خود پس از بیان مطالبی درباره امام صادق(ع)، به پرسش‌های آیت‌الله معلمی پاسخ گفت. وی در بخش پایانی سخنانش بیان کرد: «بپردازم به این موضوعی که امام جمعه محترم شما، میزبان ما بیان کرد. هرکس که در هر جایگاهی که هست باید قدر دان باشد. بنده هیچ هستم. یک طلبه عادی هستم. پیشرفت ظاهری اگر در حوزه کردم به برکت امام است. من اگر نوه امام نبودم در ۱۷ سالگی به بنده اجازه تدریس در حوزه داده نمی‌شد.

اگر کسی به من احترام می‌کند به برکت امام است. اگر یک زمانی فکر کنم برای خودم کسی هستم، باید خاک بر سرم بریزم. من همین جا اقرار می‌کنم حق امام، رهبری و شهداء را ادا نکرده‌ام. خیلی بهتر از این، مجموعه بیت امام می‌توانست عمل کند، ولی نکرد ولی خدا شاهد است که نمی‌خواستم کم‌کاری کنم. اگر امام نبود خیلی از این مسئولین هیچ نداشتند. امام جمعه محترم از حاج حسن اسم آوردند. من تا به حال روی منبری از ایشان دفاع نکردم. ما خبر داریم کسانی نشستند در خارج از کشور برنامه‌ریزی کردند و یک‌سری دنباله‌رو داخلی با یک‌سری اغراض سیاسی قصد دارند که ایشان (سیدحسن خمینی) را از رهبری و نظام جدا کنند. برنامه دارند برای این مسئله. به من می‌گویند شما کجا از ولایت دفاع کردی؟ خب شما ندیدید! این درد است که خانواده امام پشت رهبری بوده و رهبری به تک تک ما محبت دارند و ارادتی که ما به رهبری داریم، را فکر نمی‌کنم کس دیگری داشته باشد.

امام جمعه محترم می‌گویند چرا صحیفه نور را بازنشر نمی‌کنید؟ جهت اطلاع می‌گویم. صیحفه نور که تمام شد. صحیفه امام را داریم منتشر می‌کنیم.

من ایشان رو مقصر نمی‌دانم و به ایشان ارادت دارم. حرف‌های من جسارت به ایشان نباشد. دست ایشان رو می‌بوسم. حرف‌های من مسئله با ایشان نیست. دشمنان نشسته‌اند که بین بیت امام و نظام فاصله بیندازند. هر وقت که حاج حسن با رهبری جلسه دارند از داخل و خارج کشور گراهایی داده می‌شود تا فاصله ایجاد کنند. اگر شما هر ۵ سال یک بار رهبری را می‌بینید، ایشان هر دو هفته یک بار ایشان را می‌بیند.

خب حالا یک نفری در انتخابات شرکت کرده و رای نیاورده، خب مردم رای ندادند. آیا ما می‌توانیم به مردم بگوییم چرا به او رای ندادید؟ برخلاف نظر دشمنان ما، نظام ما محکم‌تر از همه سال دارد به جلو می‌رود. در ۲۰۰ سال گذشته، ایرانی به قدرتمندی ایران امروز به رهبری سیدعلی خامنه‌ای نداشته‌ایم. سعی نکنیم همه را جدا کنیم. همه هستند. مگه ما چقدر هستیم در دنیا؟ شیعه امیرالمومنین مگر چندتاست؟ هی در داخل خودمان می‌گوییم تو چرا اینطور، او چرا اینطور! هر کدام می‌آییم آن یکی را قطع می‌کنیم. همین مساله انتخابات خبرگان که برادر ما را رد صلاحیت کردند، ایشون چه کرد؟ هفته قبلش پیش رهبری بود. دو هفته بعدش پیش رهبری بود. والله اگر با شما این کار را می‌کردند، داد و بیداد می‌کردید. اگر بحث امتحان بود، که آیت‌الله مومن و یزدی گفتند مساله امتحان نبود. رهبری نیامد بگوید شورای نگهبان کار درستی کرد ایشان را رد کرد. ایشان فرمودند «قانون این است. اگر مشکل قانونی هست باید حل شود.» که درست هم هست. سیدحسن چه کرد؟ آیا علیه نظام حرفی زده؟ آیا مصاحبه اخیر ایشان در تلویزیون را ندیدید؟ چه کسی نفع می‌برد که خانواده امام از رهبری جدا شود؟ قطعاً منافقین، آمریکا و صهیونیست‌ها نفع می‌برند. ما همیشه در کنار رهبری بودیم و نوکر ایشان هستیم.

میزبان عزیز ما، این حرف‌ها دردآور است و برای ما قابل تحمل نیست. البته من مدعی نیستم که ما همیشه درست عمل کرده‌ایم و قطعاً کوتاهی داشته‌ایم، اما اینکه ما بیاییم یک مسئله را بزرگ کنیم، درست نیست.

خدایا تو شاهدی که آنچه که به عقل ناقص ما رسید گفتیم.»

ارسال نظر
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=152108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x