تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

احمد توکلی: دفتر جهانگیری اردیبهشت ۹۵ از حقوق صفدرحسینی خبر داشت ولی اقدامی نکرد

  • کد خبر : 151930
  • 09 مرداد 1395 - 18:25
احمد توکلی: دفتر جهانگیری اردیبهشت ۹۵ از حقوق صفدرحسینی خبر داشت ولی اقدامی نکرد

احمد توکلی نماینده سابق مجلس از اعلام حقوق صفدرحسینی به دفتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور قبل از جنجال فیش حقوق خبر داد.

 

به گزارش«کمال مهر»؛؛ احمد توکلی نماینده سابق مجلس از اعلام حقوق صفدرحسینی به دفتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور قبل از جنجال فیش حقوق خبر داد.

احمد توکلی در کانال تلگرامی خود طی مطلبی با عنوان “نصیحتی که شنیده نشد و جنجال فیش حقوقی” نوشت:

“ده روز قبل از اینکه فیش حقوقی بیمه بر ملا بشود یعنی در هشتم اردیبهشت، روزی که شنیدم مدیر بلند پایه ای که در دولت اسبق وزیر کار و بعدا وزیر اقتصاد بود،  ماهانه ۳۵ میلیون حقوق و مزایا می‌گیرد که البته بعد معلوم شد ۵۷ میلیون بوده است، به معاونش در مجلس گفتم به رئیس خودت بگو دست از این کار بکشد.

فردای آن روز آن مدیر به دفترم آمد. به ایشان گفتم شما ۱۷۵ ساعت برای خودت اضافه کار نوشتی.ساعت کار ماهیانه  ۱۷۶ ساعت است. یعنی واقعا” دوشیفت در روز کار میکنی؟ جواب منطقی نداشت.

خلاصه کمی بحث کردیم در پایان قول داد که ۷ میلیون از حقوق ومزایایش را دریافت نکند! من این موضوع را در تاریخ ۸ اردیبهشت در تلگرام خودم نوشتم اما اسمش را نیاوردم.

بعد از اینکه نوشتم، رئیس دفتر محترم آقای جهانگیری زنگ زدند و گفتند آقای معاون اول محترم میخواهد نام این مدیر و چگونگی این مسئله را بداند. اسم طرف را آوردم و گفتم که برای خودش اضافه کاری و پاداش و کارانه زیاد رد می‌کند.

انتظار این بود که بلافاصله برای عزل این مدیر آزمند بی دغدغه فکری میکردند. درآن صورت فیش بیمه که ده روز بعد منتشر شد توپی بود که جلوی پای دولت و در اختیار او.”

لینک کوتاه:
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=151930

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x