تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

با برداشت‌های غیرقانونی از بیت‌المال برخورد شود/ولنگاری فرهنگی “خون جگر” است/حقوق‌های نجومی قلب‌ها را جریحه‌دار کرد/حکومت بحرین بداند در امان نخواهد بود

  • کد خبر : 151801
  • 09 مرداد 1395 - 0:43
با برداشت‌های غیرقانونی از بیت‌المال برخورد شود/ولنگاری فرهنگی “خون جگر” است/حقوق‌های نجومی قلب‌ها را جریحه‌دار کرد/حکومت بحرین بداند در امان نخواهد بود

خطیب جمعه تهران گفت: انصاف اقتضا می‌کند چنانچه افرادی برخلاف قانون، از بیت‌المال برداشت داشته‌اند، مجازات شوند.

به گزارش  گروه سیاسی «کمال مهر»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین”کاظم صدیقی” امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز  ۸ مرداد ماه، با اشاره به حمله سعودی‌ها به روستای الصراری واقع در استان تعز اظهار داشت: سعودی‌ها پرونده سیاه و ننگین خود را ننگین‌تر کردند. سعودی‌ها در این روستا پس از کشتن مسلمانان پیکرهایشان را مثله کردند. این درندگی با کجای اسلام هماهنگی دارد و کدام حقوق بشر این حرکات را تأیید می‌کند؟

وی در ادامه با اشاره به مسئله حقوق‌های میلیونی گفت: مردم به این افراد رای داده‌اند که امانتدار بیت‌المال باشند. در پی بیانات مکرر مقام معظم رهبری، مردم چشم در راه هستند که ببینند مسئولین درباره این موضوع چه می‌کنند؟ حقوقهای نجومی قلب‌ها را جریحه‌دار کرد. اگر کسانی برخلاف چارچوب قانون این نوع برداشت‌ها را کرده‌اند باید محاکمه شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی اضافه کرد: انصاف اقتضا می‌کند چنانچه کسانی برخلاف قانون این برداشت‌ها را داشته‌اند، مجازات شوند و چنانچه افرادی خلاف عدالت و انصاف حرکت کرده‌اند، بایستی پول‌ها به بیت‌المال بازگردانده شود.

وی تأکید کرد: جوانان در ازدواج و بیکاری درمانده‌اند. مردمی که بار انقلاب بر دوش دارند و هیچگاه برای انقلاب کم نگذاشته‌اند نمی‌توانند برای فرزندانشان کاری کنند؛ آن‌وقت عده‌ای چنین برداشت‌هایی دارند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه سخنان خود، با اشاره به استبداد اجحاف و شکنجه‌های حکومت بحرین علیه مردم خود گفت: مردم بحرین اسلحه به  دست نشده و جایی را به آتش نکشیدند اما شاهدند مساجدشان تخریب شده، جوانانشان تحت شکنجه قرار می‌گیرند و شیخ عیسی قاسم، رهبر معنوی‌شان خلاف قوانین بین‌المللی و خلاف اسلام، سلب تابعیت می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی ادامه داد: چنین حرکاتی مانند بنزینی است که روی خشم مردم ریخته می‌شود. حکومت بحرین با این کارها گور خود را می‌کند. مردم بحرین تحمل نخواهند کرد و اگر چنین جسارت‌هایی ادامه پیدا کند، حکومت بحرین باید بداند در امان نخواهد ماند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی با اشاره به مسئله ولنگاری فرهنگی که مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است گفت: مقام معظم رهبری، سال‌هاست که در مقاطع مختلف با بیانات پیامبرگونه و حکیمانه خویش، این هشدار و بیدارباش را داده‌اند و فرموده‌اند که من احساس می‌کنم در دولت و غیردولت، نوعی ولنگاری فرهنگی وجود دارد. ولنگاری فرهنگی هم هشدار است و هم خون جگر.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی تصریح کرد: امروز بیش از ۱۰۰ شبکه فارسی‌زبان به اعتقادات مردم می‌تازند و به شکل یک رودخانه و با حرکتی بنیانکن، مردم رابه لذت‌خواهی می‌کشانند.

وی ادامه داد بعضاً فیلم‌هایی که در سینما تولید می‌شوند، کنترل شده نیست و همچنین ارزیابی دقیقی روی کتاب‌ها و مقالاتی که نوشته می‌شود، وجود ندارد. برخی خوراک‌های سینمایی برای جامعه و انقلاب سم است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: چنین مسائلی بدتر از سم و سرطان است که غیرت را از بین برده و خانواده‌ها را به هم می‌ریزد. ارگان‌هایی که مسئولیت دارند کوتاهی نکنند و باید در برابر جنگ فرهنگی دشمن که امروز بدتر از هر بمبی کشورهای جهان سوم را نابود می‌کند، با ارائه فیلم‌های اخلاقی و فاخر بایستند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=151801

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x