تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

آزادی پسری که در زندان عقد کرده بود

  • کد خبر : 151721
  • 08 مرداد 1395 - 1:05
آزادی پسری که در زندان عقد کرده بود

یک خیر تهرانی با پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان توانست از شاکیان پرونده تازه‌داماد زندانی رضایت بگیرد و به این ترتیب وی به زندگی دوباره بازگشت.

به گزارش گروه وبگردی «کمال مهر»؛ قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: پیش از ظهر امروز یک خیر تهرانی به دادسرای امور جنایی تهران واحد اجرای احکام مراجعه کرد. این خیر که خواسته است نامش فاش نشود با پرداخت ١۵٠ میلیون تومان توانست از شاکیان امیر (داماد زندانی) متهم به قتل رضایت بگیرد. امیر همان مرد جوانی است که در روز ١۵ ماه رمضان در زندان رجایی‌شهر با یک دختر جوان ازدواج کرد و به دلیل قتل خواهرزاده خود در زندان به سر می‌برد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: با حضور پدر مقتول و دریافت چک مبلغ دیه این فرد از خون فرزندش گذشت و به این ترتیب اعلام رضایت کرد. رییس زندان رجایی شهر نیز گفت: امیر مهرداد که در ماه رمضان در زندان عقد کرده بود به زودی آزاد می‌شود.

یکی از خیران مبلغ دیه ١۵٠ میلیونی امیرمهرداد را پرداخت کرد و این زندانی پس از انجام تشریفات قانونی از زندان رجایی‌شهر آزاد می‌شود. تا این لحظه هنوز نامه آزادی وی به ما ابلاغ نشده است. امیرمهرداد زندانی جوانی است که در سال ٨٨ و در جریان یک نزاع خانوادگی خواهرزاده خود را به قتل رساند. وی از آن تاریخ تاکنون در زندان رجایی‌شهر به سر می‌برد. یکی از اولیای دم مقتول پیش از این تقاضای قصاص کرده بود اما با ازدواج امیرمهرداد در ماه رمضان این حکم به پرداخت دیه تبدیل شد.

منبع: ساعت ۲۴

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=151721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x