تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

زلزال انصارالله پادگان سعودی را شخم زد+عکس

  • کد خبر : 151685
  • 07 مرداد 1395 - 18:49
زلزال انصارالله پادگان سعودی را شخم زد+عکس

در ادامه درگیری ها در یمن میان رزمندکان ارتش و انصارالله با متجاوزان سعودی – اماراتی، عصر روز گذشته بخش موشکی نیروهای یمنی ۳ فروند موشک زلزال را به پادگان نظامی عربستان در خاک این کشور شلیک کرد.

گروه بین الملل «کمال مهر»؛در ادامه درگیری ها در یمن میان رزمندکان ارتش و انصارالله با متجاوزان سعودی – اماراتی، عصر روز گذشته بخش موشکی نیروهای یمنی ۳ فروند موشک زلزال را به پادگان نظامی عربستان در خاک این کشور شلیک کرد.

زلزال انصارالله پادگان سعودی را شخم زد!+عکس
بنابر این گزارش، موشک های شلیک شده پادگان نیروی هوایی ارتش عربستان سعودی در منطقه “جیزان” واقع در جنوب این کشور را هدف قرار داده است. به گفته شاهدان عینی دود غلیظی از محوطه پادگان ارتش عربستان به آسمان منطقه برخاسته که از کیلومترها دورتر قابل مشاهده می باشد. طی دو روز گذشته این سومین حمله موشکی نیروهای یمنی به اهداف نظامی سعودی در داخل خاک این کشور می باشد. عربستان از فروردین ماه سال ۹۴ با تشکیل ائتلاف “عاصفه الحزم” با مشارکت اردن، امارات، بحرین و شرکت آمریکایی بلک واتر حملات گستردهی را به یمن انجام داده اند که به نابودی بخش اعظم زیرساختهای اقتصادی و عمرانی این کشور فقیر منجر گردیده است. در مقابل نیروهای یمنی نیز با حمله به دو استان جازان و نجران در جنوب عربستان بخش اعظم انها را به کنترل خود در آورده اند.
زلزال انصارالله پادگان سعودی را شخم زد!+عکس
زلزال انصارالله پادگان سعودی را شخم زد!+عکس
زلزال انصارالله پادگان سعودی را شخم زد!+عکس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=151685

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x