تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

برجامی که “پرجام” شد/ بوی خرداد ۹۶ آمد!

  • کد خبر : 151508
  • 07 مرداد 1395 - 0:27
برجامی که “پرجام” شد/ بوی خرداد ۹۶ آمد!

عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای در حالی امروز در مسجد لولاگر حضور یافت که حواشی آن چندان ارتباطی به اصل قضیه نداشت.

به گزارش گروه سیاسی«کمال مهر»؛ سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز ۶مردادماه به مناسبت سیزدهمین یادبود شهدای بسیج مسجد جامع لولاگر، پس از اقامه نماز مغرب و عشا در این مسجد سخنرانی کرد.
*حضور مردم نزدیک به ۱۰۰۰ نفر بود، میانگین سنی غالب حاضران بالا بود اما می شد در میان جمعیت، جوان هایی را هم دید.
*پس از اقامه نماز، نماهنگی با موضوع عملیات غرورآفرین مرصاد پخش شد.
*هوا گرم بود و همین طور به جمع اضافه می شد. مردمی که نتوانسته بودند به داخل شبستان مسجد بیایند، دم در و بعضا داخل خیابان هم ایستاده بودند.
*حجت الاسلام والمسلمین طالبی نیا امام جماعت مسجد لولاگر برای خیر مقدم به جلیلی پشت تریبون آمد. وی محور اظهارات خود را پیرامون برجام قرار داد و گفت: از برجام تومنی گیرمان نیامد و علاوه بر آن بودجه مساجد هم کسر شد. امیدوارم سال آینده فردی سر کار بیاید که بودجه مساجد را بازگرداند.
وی خطاب به حاضران گفت: دوز مسائل سیاسی را بالا نبرید. اجازه بدهید دکتر بصیرت ما را بالا ببرند. تا جایی که می شود، شعارها و تکبیرها را کم کنید!
*پس از آن مجری، عنان جلسه را به دست گرفت. وی فضای مراسم را هسته ای کرد و درباره شخصیت جلیلی گفت: آقای دکتر جلیلی در روزگاری که قحطی وجدان بود، اقتدار و پیشرفت ملت را پاسداشت. مجری مراسم با “پرجام” نامیدن برجام گفت: پرجام هیچ منفعتی برای ما نداشت.
*فضای مراسم، حسابی، هسته ای بود. نماهنگی با موضوعیت برجام پخش شد که در بخشی از آن، اظهارات دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا که گفت: من برجام را پاره می کنم و همچنین پاسخ قاطع مقام معظم رهبری که فرمودند: اگر آن ها برجام را آتش بزنند، ما آن را آتش می زنیم، آورده شده بود.
*کم کم سعید جلیلی خود را آماده حضور برای سخنرانی می کرد که فردی از میان جمعیت برخواست و شعری سرایید. فتنه گر و غارت گر هر دو شان از یک پیکر/ همیشه دشمن هستند آنها حتی با رهبر.
وی که بلند بلند با فریاد صحبت می کرد، فاز جلسه را به سمت انتخابات ریاست جمهوری کشاند و گفت: ان شاالله در ۲۹اردیبهشت ۹۶، کشور از دست فتنه گران و غارت گران رهایی پیدا کند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=151508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x