تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

مایلی‌کهن:مگر ملوان با زارع و نوری سقوط نکرد؟

  • کد خبر : 151438
  • 06 مرداد 1395 - 1:57
مایلی‌کهن:مگر ملوان با زارع و نوری سقوط نکرد؟

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی در گفت‌وگو با هواداران این تیم گفت که ملویان با مازیار زارع و پژمان نوری به دسته اول سقوط کرد.

به گزارش«کمال مهر»؛، محمد مایلی‌کهن در گفت‌وگو با هواداران ملوان که خواهان ادامه حضور مازیار زارع و پژمان نوری در ملوان انزلی بودند، گفت: می‌گویند من صداقت دارم، در حالی که من می‌گویم حماقت دارم،‌زیرا همیشه خلاف جریان آب شنا می‌کنم. در جلسه با مسئولان ملوان هم گفتم اگر پول آمد ابتدا با بازیکنان بدهند بعد به تدارکات و کادر فنی، بعد اگر پولی ماند به من بدهند. فوتبال برای لذت بردن است، اما ما از فوتبال لذت نمی‌بریم، ملوان بازیکن خوبی مثل مهیار زحمت‌کش دارد.

وی درمورد اینکه مردم از او می‌خواهند که زارع و نوری را در ملوان نگه دارد، گفت: من مربی هستم، براساس سلایق شما عزیزان بازیکن انتخاب نمی‌کنم، اگر این‌گونه باشد برخی خواهان مازیار زارع هستند و برخی پژمان نوری و یا سیروس قایقران را می‌خواهند. شما مازیار زارع را می‌خواهید و ۵۰ نفر دیگر این بازیکن را نمی خواهند. اگر شما می‌خواهید من نظر شما را قبول کنم، چرا من را آوردید. من کوچک شما هستم و می‌روم، من به خاطر شما هواداران و شهر انزلی آمدم، سیاسی نیستیم و دست و پای هر فردی که به شهر و کشورم خدمت کند را می‌بوسم.

مایلی کهن تصریح کرد: اگر من قصد داشتم نماینده مجلس شوم یا عضو شورای شهر، تف به صورتم بیندازید. ظرف یک ماه گذشته به اندازه ۶۰ سال صحبت کرده‌ام، من می‌گویم ملوان باید به شهر کمک کند، نه شهر به ملوان. بودجه ناچیز ملوان نباید خرج من شود.

سرمربی ملوان در مورد اینکه آیا زارع و نوری مشکل فنی دارند، گفت: توانایی این عزیزان کم شده است، آیا غفور جهانی باید تا ابد بازی کند؟! مگر ملوان با این دو نفر سقوط نکرد؟ قراردادهای ۸۰۰ و ۹۰۰ میلیون تومانی بستند، اگر واقعاً می‌خواستند به تیم کمک کنند می‌گفتند ملوان پول ندارد و ۱۰۰ میلیون تومان قرارداد می‌بستند، مجبورم نکنید خیلی حرف‌ها را بزنم، مگر این آقایان به استقلال و پرسپولیس نرفتند، چقدر شما ساده‌اید. علی نیاکانی جانش را برای ملوان داد و از ملوان نرفت. غفور جهانی از این تیم نرفت.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=151438

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x