تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

انتقاد مهاجم سابق سرخابی‌ها از نحوه بازی استقلال

  • کد خبر : 151435
  • 06 مرداد 1395 - 1:55
انتقاد مهاجم سابق سرخابی‌ها از نحوه بازی استقلال

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: می‌توانیم جزو تیم‌های بالانشین لیگ باشیم اما به شرطی که حمایت خوبی از سوی مدیران باشگاه از تیم صورت بگیرد.

به گزارش «کمال مهر»؛ محمد قاضی در خصوص تساوی روز گذشته نفت تهران مقابل استقلال گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما در دقایق اولیه بازی محتاط بودیم و در کش و قوس شناخت استقلالی‌ها قرار داشتیم اما بعد از اینکه یک گل بد خوردیم از دقیقه ۳۰ به بعد هجوم زیادی روی دروازه استقلال آوردیم و پاسکاری خوبی داشتیم به طوری که با استفاده از نقاط ضعف استقلال فشار زیادی روی این تیم آوردیم و حتی روی خود من پنالتی شد که البته داور نگرفت هرچند که برای حسین زرگر احترام خاصی قائلم.در نیمه دوم هم روان بازی کردیم و حتی یک پنالتی دیگر هم داور به سود ما نگرفت. ما فشار زیادی روی دروازه استقلال آوردیم به طوری که آبی‌پوشان هیچ حرفی برای گفتن نداشتند و در مجموع باید بگویم که ما در شب گذشته سرتر از استقلالی‌ها بازی کردیم.

وی درباره اینکه استقلالی‌ها معتقد بودند به دلیل انجام بدنسازی بدن‌هایشان سنگین بود افزود: به هر حال ما ۱۵ روز است که دور هم تمرین می‌کنیم و صبح و عصر تمرینات پرفشاری را در تهران و کردان پشت سر گذاشتیم اما به هر حال بدنسازی استقلالی‌ها در سنگین بودن آنها بی‌تاثیر نبود اما استقلالی که من دیشب دیدم با وجود داشتن کادر فنی و بازیکنان خوب شادابی یک تیم بزرگ را نداشت.

مهاجم نفت تهران در خصوص دیدار هفته آینده این تیم مقابل سپاهان اظهار داشت: اول از خودمان بگویم که تیم ما شرایط خاصی دارد چراکه اسپانسر، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم تغییرات زیادی کردند و فکر می‌کنم نتیجه دیشب برای بازی اول خوب بود اما درباره سپاهان هم باید بگویم آنها هم مثل ما تغییرات بسیار زیادی کردند هرچند که این تیم همیشه یک مدعی و تیم قابل احترام است. باید بازی امروز آنها مقابل پدیده را ببینیم تا متوجه شویم چقدر تغییرات کرده‌اند.

قاضی در خصوص اینکه با توجه به عملکرد خوب نفت در بازی دیشب و همچنین بازیکنان و کادر فنی که در این تیم حضور دارند انتظار کسب سهمیه از این تیم می‌رود، گفت: به هر حال تیم ما از نظر کادر فنی و نفرات شرایط خوبی دارد و حضور علی دایی انرژی خاصی به بازیکنان می‌دهد. ما با جدیت تمرینات فشرده‌ای انجام می‌ دهیم اما همانطور که می‌دانید برای نتیجه گرفتن یک تیم فقط حضور بازیکن خوب و کادر فنی قوی کافی نیست چراکه باید حمایت‌های خوبی هم از سوی مسئولان باشگاه از تیم صورت گیرد. ما بازیکنان خوبی داریم و از کادر فنی خوبی هم بهره می‌بریم و می‌توانیم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم اما این به شرطی است که از سوی باشگاه و اسپانسر هم حمایت خوبی از تیم صورت گیرد.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=151435

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x