تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

آلبوم خاطرات عباس جدیدی/روناک یونسی در کنار آبشار نیاگارا/سلفی وحید هاشمیان بر فراز آسمان

  • کد خبر : 151388
  • 06 مرداد 1395 - 1:20

به گزارش «کمال مهر»؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.  بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران جوان هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز […]

به گزارش «کمال مهر»؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.  بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران جوان هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

علی لاریجانی در پست خود نوشت:

دکتر علی لاریجانی در حاشیه بازدید از اردوی آماده سازی تیم های ورزشی اعزامی به المپیک در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها اقدامات خوبی را جهت آمادگی ورزشکاران برای اعزام به مسابقات المپیک انجام داده اند، گفت: خوشبختانه وضعیت ورزشکاران امیدوارکننده است و آنها از لحاظ جسمی و روحی وضعیت خوبی دارند.


عباس جدیدی با انتشار تصویری قدیمی در اینستاگرام خود نوشت:

آلبوم خاطرات مسابقات جهانی.


وحید هاشمیان در پست اینستاگرامی خود نوشت:

بر فراز آسمان در کنار یکی از قهرمانان جنگ، خلبان بهمن سلیمانی.


سیروان خسروی در پست خود نوشت:

دیشب ، کنسرت زانیار ، تولد ٣۴ سالگى من. ممنونم از زانیار و تک تک دوستانى که با حضورشون یکى از بهترین شبهاى زندگیمو ساختن. دوستون دارم ، خیلیییییییى زیاد.


بابک جهانبخش در پست خود نوشت:

سلام من هم به عنوان یک ایرانى براى حفظ آبروى کشورم و حفظ غرور ملى و قهرمانان ارزشمند میهنم که عازم المپیک ریو در برزیل هستند . از این لباس طراحى شده ى زیبا حمایت مى کنم. لطفا شما هم این عکس رو به اشتراک بگذارید.


علی دایی در پست خود نوشت:

مادر مهیای رفتن شد. پسر در اسمان بساط مهمانى و پذیرایى را آماده کرده. سردار مرصاد چشم به راه مسافرش وان یکاد می خواند و فرشته ها دعاى سفر را زمزمه مى کنند.رسیدن بخیر. عروج آسمانى مادر سردار شهید صیادشیرازى زمینیان را داغدار کرد و عرشیان را به استقبال واداشت. روحش شاد


ابراهیم شفیعی در پست خود نوشت:

این عکس متعلق به چهار نسل قبله مادر بزرگه مادر بزرگمه. عکس بیش از صد سال قدمت داره .
اینجاست که باید گفت تنها صدا نیست که میماند تصویر هم میماند .


نصرالله رادش در پست خود نوشت:

یه سالاد بسیار بسیار ساده ولی لذیذ. روغن کنجد و خوده کنجده خام هم هست.البته روغن رو از جاهایی بگیرین که جلوی خودتون تهیه میشه.گوجه و فلفل دلمه..


روناک یونسی در پست خود نوشت:

دوستت دارم نه تنها برای آنچه که هستی بلکه برای آنچه که هستم ، هنگامی که با توأم …

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=151388

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x