تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

رایانه و تلفن هوشمند خود را به تلویزیون تبدیل کنید

  • کد خبر : 150831
  • 04 مرداد 1395 - 17:56

اگر می‌خواهید شبکه‌های تلویزیونی سیما را بر روی رایانه و یا تلفن هوشمند خود مشاهده کنید، کافی است در این گزارش همراه ما باشید.

به گزارش«کمال مهر»؛؛ حتما برای شما هم بارها پیش آمده است که به دلایل گوناگونی به تلویزیون دسترسی نداشته باشید و یا اگر هم دسترسی داشتید موفق به مشاهده‌ی برنامه‌ی مورد نظرتان نشوید. خوشبختانه در سال‌های اخیر با افزایش سرعت اینترنت و همچنین در دسترس قرار گرفتن تبلت و تلفن‌های هوشمند، این مشکل تا حد بسیاری حل شده است و کاربران می‌توانند در صورتی که به تلویزیون دسترسی نداشته باشند، با یک ارتباط اینترنتی شبکه‌های تلویزیونی را به صورت زنده تماشا کنند.

پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی سیما

باشگاه خبرنگاران جوان با راه‌اندازی پخش زنده، امکان مشاهده شبکه‌های سراسری، خبری، سرگرمی، ورزشی، علمی و مذهبی، اقتصادی، سیمای برون مرزی، سیمای استانی را بر روی رایانه و تلفن‌های هوشمند حتی با سرعت پایین اینترنت هم فراهم کرده است.

با این قابلیت می‌توانید در مسیر رفت و آمد مثلا در اتوبوس یا زمانیکه پیاده رفت و آمد می‌کنید تلویزیون را به صورت زنده مشاهده کنید، یا زمانی که شما تمایل به مشاهده فوتبال را دارید و سایر اعضا سریال می‌بینند، می‌توانید برنامه مورد علاقه خود را از دست ندهید.

همچنین اگر دو مسابقه فوتبال از دو شبکه مختلف در حال پخش است را می‌توانید یکی از مسابقات را از طریق پخش زنده سایت باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید. از دیگر قابلیت‌های پخش زنده سایت باشگاه خبرنگاران جوان، امکان مشاهده شبکه‌های استانی از هر نقطه ایران می‌باشد.

برای مشاهده تمام ٨۶ شبکه مختلف تلویزیون و رادیو کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید

http://www.yjc.ir/fa/live

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=150831

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x