تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

سفر فوتبالیست مشهور ایران و روسپی معروف به دبی !!

  • کد خبر : 150803
  • 04 مرداد 1395 - 2:54

فوتبالیست متظاهر که سعی می کند از خودش یک چهره موجه بسازد، در تعطیلات لیگ برتر همراه یک روسپی معروف که پایش به پشت صحنه سینما هم باز شده، به دبی رفته بود!

«کمال مهر»؛چندی پیش در اردوی یک تیم لیگ برتری، عکسی گوشی به گوشی می چرخید که بازیکن سرشناسیکی از تیم های محبوب را با حالتی غیرمتعارف و پوششی عجیب در دبی نشان می داد.

در این عکس یک بازیکن سرشناس که در ظاهر با اخلاق و حتی مذهبی است، با شلوارک کنار یک زن نیمه برهنه نشسته بود و البته این عکس مخفیانه گرفته شده بود.

دوستان و همبازیان این بازیکن با وجود تماشای عکسی که رفیق شان را در سواحل دبی کنار یک روسپی معروف نشان می داد، باور نمی کردند این عکس واقعی باشد. آنها می گفتند قطعا فتوشاپ است چون فلانی حواسش جمع است و هیچ وقت چنین اشتباهی نمی کند اما تحقیقات همین بازیکنان ناباور ثابت کرد عکس واقعی است و فتوشاپ نیست چون زن نیمه برهنه ای که در عکس کنار فوتبالیست متظاهر دیده می شد، در یک جمع دوستانه افشا کرد سفر سه روزه و مخفیانه ای به دبی داشت و در این سفر فلانی همراهش بود!

حتما بخوانید :  ردپای مرد کثیف فامیل درفیلم آزار و اذیت دختر ۱۷ ساله+(عکس)

این بازیکن که همواره سعی کرده از خودش ظاهری موجه نشان بدهد و البته منتقدین او، این بازیکن را متظاهرترین ستاره فوتبال می نامند، در این عکس که قابل چاپ نیست کنار شخصی دیده شده که لقب روسپی جدید پشت صحنه سینما را به خود اختصاص داده است.

این شخص اخیرا با سینمایی ها معاشرت می کند و پشت صحنه برخی فیلم ها حاضر می شود تا در ازای ارائه خدمات خاص به برخی تهیه کننده ها، کارگردانان و بازیگران، نقش کوتاه یا بلندی برعهده بگیرد و به زور وارد جامعه بازیگران شود!

سرمربی یک تیم لیگ برتری که این عکس را دیده بود، می گفت: «عکس را مدافع تیم خودم به من نشان داد و گفت فلانی را می بینی که جانماز آب می کشد، همراه پسر فلان آدم و یک بازیکن دیگر به دبی رفته بود و یک روسپی هم در این سفر سه روزه کنارش بود.»

خدا آخر و عاقبت فوتبال ما را با این ظاهرسازها به خیر کند.

راد نیوز

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=150803

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x