تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

آخرین وضعیت پرونده برادر یکی از سران فتنه

  • کد خبر : 150772
  • 04 مرداد 1395 - 2:26
آخرین وضعیت پرونده برادر یکی از سران فتنه

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت پرونده برادر یکی از سران فتنه توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش«کمال مهر»؛ حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه ظهر امروز در نود و نهمین نشست خبری خود در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چندی پیش اخباری منتشر شد که حکایت از سوءقصد به جان برادر یکی از سران فتنه داشت، این پرونده به کجا رسیده است؟ که اژه‌ای گفت:‌ گاهی برخی از سایت‌های خبری وانمود می‌کنند که سوءقصدی صورت گرفته و یک اقدام تروریستی انجام شده، در حالی که مشخص شد این حادثه یک دعوا و اختلاف خانوادگی بوده و اقدام تروریستی در کار نبوده است.

وی افزود: اگر این پرونده شاکی خصوصی نداشته باشد، پیگیری نخواهد شد. در ابتدای تشکیل پرونده که شاکی خصوصی وجود اشت، اما اینکه شاکی رضایت داده یا نه، اطلاعی ندارم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر بازداشت یک فرد دو تابعیتی در گرگان که متهم به اقدام علیه امنیت ملی است، گفت: اصل خبر بازداشت این فرد دوتابعیتی ایرانی ـ آمریکایی دست است، اما نمی‌دانم عنوان اتهامی که به آن تفهیم چیست، ضمن اینکه چون در گرگان بوده، آنجا دستگیر شده و ممکن است پرونده‌اش در تهران رسیدگی شود.

خبرنگاری در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به گزارش کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس در مورد تخلفات بانک دی از اژه‌ای سؤال کرد که اژه‌ای گفت: هنوز اصلاً گزارشی به ما ارسال نشده است و امروز که پیگیری کردم، دادستان گفت که رسماً نامه نوشته که اگر پرونده‌ای کامل شده، آن را ارسال کنند، تنها یک گزارش در خصوص بانک دی از سازمان بازرسی به قوه قضائیه ارسال شده است.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=150772

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x