تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

راز بوی کباب در تمرین استقلال فاش شد!

  • کد خبر : 150547
  • 03 مرداد 1395 - 16:11
راز بوی کباب در تمرین استقلال فاش شد!

آخرین برنامه منصوریان برای تمرینات استقلال استخدام یک آشپز مجرب بود.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»؛؛ تمرینات استقلال مدل علی‌منصور با ادوار گذشته این تیم تفاوت‌های زیادی دارد، از حضور پررنگ سرمربی با لباس تمرین پا به پای بازیکنان گرفته تا هلی‌کم و جی‌پی‌اس و حضور پررنگ هواداران، اما یکی دیگر از تفاوت‌های جالب کمپ ناصر حجازی در فصل اخیر، بوی کباب و حضور یک آشپز کنار استقلال است. منصوریان در فصل بدنسازی در کنار مربی بدنساز انگلیسی و یخ‌درمانی، برای تغذیه به نظر می‌رسد از متد جدید کباب‌تراپی برای بازیکنانش استفاده کرده است.

آشپزباشی شغل جدید در استقلال

در کمپ نیمه مجهز و نیمه متروک ناصر حجازی، وقتی منصوریان سوت پایان تمرین را به صدا در میاورد و هواداران یکی یکی از کمپ خارج می‌شوند و به نظر می‌رسد کار همه به پایان رسیده، یک نفر تازه کارش شروع می‌شود.

در چارت باشگاه استقلال، امسال یک شغل جدید هم اضافه شده؛ آقا هومن آشپز باشگاه استقلال که درست در زمانی که استیو جونز مشغول سرد کردن بدن بازیکنان است، او مشغول گرم کردن شام آنهاست. آشپزی که به نظر می‌رسد در شغل خود بسیار متخصص باشد، این را هم از بوی خوش کبابی که در کمپ به‌راه انداخته می‌شود فهمید و هم از تعریف و تمجید بازیکنان بعد از صرف شام. البته در روزهایی که استقلال دو نوبت تمرین می‌کرد، آقا هومن هم دو نوبت غذا درست می‌کرد.

آشپز استقلال کیست؟

آشپز استقلال یکی دیگر از همان افرادی است که به همراه علیمنصور از تهرانسر به بلوار فردوس کوچ کرد. هومن همان آشپزی است که سال‌ها در کنار منصوریان بوده و وظیفه تغذیه بازیکنان تیم‌های تحت نظر منصوریان را با هماهنگی پزشک تغذیه، پزشک تیم و همچنین سرمربی برعهده‌دارد.

منصوریان که خودش سال‌هاست رستوران‌داری می‌کند با استخدام یک آشپز مجرب قصد دارد تغذیه بازیکنان را کنترل کند. برنامه غذایی استقلال با هماهنگی کادرپزشکی و سرمربی، در اختیار آشپز باشگاه قرار می‌گیرد و او پس از پایان هر تمرین غذای بازیکنان را در اختیار آنها قرار می‌دهد، غذاهایی که معمولاً انواع کباب، مرغ و ماکارانی است و به نظر آنقدر خوشمزه می‌رسد که بازیکنان با کمال میل، وعده‌های غذایی خود را در باشگاه میل می‌کنند.

منبع: ورزش ۳

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=150547

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x