تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

حقوق های نجومی مدیران و نداشتن نان شب مردم عادی، عین بی عدالتی است/ انقلابی ها و بسیجی ها را در چرخه اقتصاد و صنعت راه نمی دهند

  • کد خبر : 150336
  • 02 مرداد 1395 - 19:57
حقوق های نجومی مدیران و نداشتن نان شب مردم عادی، عین بی عدالتی است/ انقلابی ها و بسیجی ها را در چرخه اقتصاد و صنعت راه نمی دهند

سرلشگر محسن رضایی گفت: متاسفانه نیروهای انقلابی و بسیجی را در چرخه اقتصاد، صنعت و کشاورزی راه نمی دهند و این درحالیست که از عدم توجه به این نیروها گله مند هستیم چراکه هر جا رهبر و نیروهای انقلابی وارد شدند شاهد اتفاقات خوبی بوده ایم.

به گزارش«کمال مهر»؛سرلشکر پاسدار محسن رضایی در کرج، سپاه استان البرز را از قدیمی ترین سپاه های ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: شهدایی همچون آجرلو، کلهر، مررضی، کیانپور، احسانی نژاد وشهدای مدافع حرم شهدایی از استان البرز بودند که در عملیات های بسیاری همچون کربلای ۵، عاشورای ۲ و فکه جان فشانی کردند.

وی با اشاره به نامگذاری روز سپاه پاسداران همزمان با ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) افزود: زمانی که پیشکسوتان سپاه این روز را انتخاب کردند، معتقد بودند بهترین تعهدی که باید داده شود تعهد به امام حسین(ع) است چراکه تعهد بزرگی به شهدای کربلا، جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه و شهدای اسلام برعهده ماست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه باید مروری بر ارزش ها و تاریخ نظام جمهوری اسلامی شود عنوان کرد: حوادث اخیر در ۵ سال گذشته که داعش روی کار آمده است و یا در ترکیه کودتا شده، بسیاری از آدم های غرب زده در فکر فرورفتند و به دنبال دلایل مخالفت با جمهوری اسلامی هستند.

وی احترام به مرزهای بین الملل را اولین اصل جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: شناسایی مرزهای بین الملل، عدم تجاوز، عدم ورود به دیگر کشورها با جنگ و خونریزی از جمله دلایلی به شمار می رود که با جنگ ها و حمله عربستان به یمن مخالفیم چراکه تجاوز به حقوق یک ملت محسوب می شود.

رضایی با اشاره به اینکه مردم سالاری اصل دوم به شمار می رود و باید به نظرات و انتخابات مردم در مشارکت سرنوشت کشورشان احترام گذاشت افزود: یکی از مهمترین اصول در سیاست خارجه این است که در تصمیم مردم دخالت نشود.

وی در ادامه گفت: استقلال، سومین اصلی است که مد نظر جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است و در خصوص سوریه و عراق باید گفت با توجه به اینکه هر دو مستقل هستند پس نباید از خارج در سیاست آن ها دخالت شود و از تروریست و تفکیری حمایت کنند.

مردم سالاری دینی، استقلال، عدالت سه ارزش درونی جمهوری اسلامی ایران است

استاد دانشگاه امام حسین (ع) شرورترین نظام را دولت آل سعود دانست و خاطر نشان کرد: در داخل کشور نیز جمهوری اسلامی ایران ارزشهایی دارد که اولین آن ها مردم سالاری دینی است و این بدین معناست که شورای نگهبان موظف به نظارت بر انتخابات است و مردم نیز متقابلا آن ها را قبول داشته و این قانون را پذیرفته اند و کسانی که این ارزش را حفظ می کنند زیر سایه نظام قرار می گیرند ولی در مقابل کسانی که عکس عمل می کنند مطمئنا ثبات کشور را برهم خواهند زد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این مهم که دوستی و دشمنی ما در خارج و داخل حدودی دارد و کسانی که در منطقه ارزش های ما را حفظ می کنند دوست ما هستند بیان کرد: استقلال دومین ارزشی است که جمهوری اسلامی ایران آن را مهم می داند چراکه اگر دولت و گروهی بخواهند برخلاف استدلال کشور حرکت کنند و عامل نفوذی غرب و شرق شوند، با استقلال ما منافات خواهد داشت.

وی عدالت را از دیگر ارزش های جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: حقوق های نجومی برخی مدیران و نداشتن نان شب برخی مردم عادی، همه ضد عدالت است و مطمئنا نظام با این دست افراد برخورد خواهد کرد چراکه عدالت، ارزش بنیادین ماست.

عصای رهبری، نیروهای انقلابی اند

رضایی مبارزه با ظلم، فقر و فساد را از دیگر نکات و ارزش ها عنوان کرد و افزود: تمامی این ارزش های درونی و برونی از ابتدای انقلاب تاکنون توسط ولایت فقیه حفظ شده است و باید گفت عصای رهبری نیروهای انقلابی هستند که هم از داخل و هم از خارج پاسداری می کنند.

وی با اشاره به فتنه ۸۸ مبنی بر اینکه با گذشت ۷ ماه تنها ۱۷ الی ۱۸ نفر کشته شدد و بسیجیان بسیاری در جهت حفظ جان مردم مجروح شدند گفت: در ترکیه نه تنها تعداد کشته شدگان بسیار است بلکه شمار زیادی نیز دستگیر شده اند.

امروز جمهوری اسلامی ایران با گذشت ۳۰۰ سال امنیت دارد

استاد دانشگاه امام حسین (ع) گفت: در مقایسه جمهوری اسلامی با دولت های اطراف هم از نظر دموکراسی و هم در مقایسه پارامترها جلوتر هستیم و از نظر دستاوردها نیز امروز جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت ۳۰۰ سال امنیت دارد، نیروی دفاعی شکل داده است، اقتدار خود را به دست آورد و بعد از صد ها سال وقتی پرقدرت مذاکره می کنند طرف های مقابل می دانند که با این قدرت نمی توانند مواجه شوند.

وی با بیان اینکه امروز با منفورترین آدم ها می جنگیم عنوان کرد: ما با امریکایی رو به رو هستیم که تمام حرف هایش کذب و دروغ است و مدام از حقوق بشر حرف می زند و در مقابل از عربستان و اسرائیل کودک کش دفاع می کند.

به نیروهای انقلابی و بسیجی در چرخه اقتصاد، صنعت و کشاورزی اهمیت داده نمی شود

رضایی تصریح کرد: متاسفانه نیروهای انقلابی و بسیجی را در چرخه اقتصاد، صنعت و کشاورزی راه نمی دهند و این درحالیست که از عدم توجه به این نیروها گله مند هستیم چراکه هر جا رهبر و نیروهای انقلابی وارد شدند شاهد اتفاقات خوبی بوده ایم.

وی با طرح این سوال که چرا سیاست های اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری عنوان کردند اجرا نمی شود و اکنون دارای راندمانی کمتر از ۳۰ درصد می باشد گفت: اگر این سیاست ها اجرایی می شد وضعیت اقتصادی کشور با وجود شرایط تحریم ده برابر بهتر می شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران سال به سال ثابت خواهد کرد که بهترین نظام سیاسی منطقه بوده و خواهد بود و باکارشکنی های بسیار از عدالت، ولایت فقیه و حفظ حرمت های انسانی دفاع می کند.

انتهای پیام/رض

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=150336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x