تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

بند عجیب قرارداد رامین رضاییان با ریزه اسپور ترکیه

  • کد خبر : 150303
  • 02 مرداد 1395 - 19:21
بند عجیب قرارداد رامین رضاییان با ریزه اسپور ترکیه

بند عجیبی در قرارداد رامین رضاییان با ریزه اسپور ترکیه قید شده که احتمال اخراج وی و بی تیم ماندنش وجود دارد.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»؛ در حالی که در فوتبال ایران رسانه ها نگران وضعیت قرارداد مهدی طارمی هستند، باشگاه ترکیه ای ریزه اسپور ۲۰ روز پس از امضای قرارداد نه تنها برای صدور ITC این مهاجم اقدامی انجام نداده بلکه برای رضاییان هم تاکنون درخواستی نفرستاده است.

براساس اطلاع خبرنگار نود نکته مهم تری که در قرارداد رامین رضاییان وجود دارد این است که اعتبار قرارداد این بازیکن با ریزه اسپور منوط به صدور ITC است و در صورتی که این اتفاق نیفتد قرارداد او با ریزه اسپور هیچ اعتباری ندارد.

به این ترتیب رضاییان در مخمصه بزرگی افتاده و در صورتی که ITC او صادر نشود کار به طرح دعوی در فیفا می کشد و آنجاست که ریزه اسپور باید تصمیم بگیرد برای حفظ این بازیکن ایرانی پیگیری کند یا از خیر او بگذرد و با توجه به بندی که در قرارداد این بازیکن وجود دارد قراردادش را فسخ شده تلقی کند. از طرفی گفته می شود این باشگاه با گنجاندن این بند در قرارداد قصد ارزیابی عملکرد فنی رضاییان را دارد و در صورتی که از او رضایت کامل نداشت می تواند وی را به راحتی از ترکیب خود کنار بگذارد و رضاییان با این شرایط وضعیتی شبیه به یک بازیکن تستی دارد.

این خبر بسیار بدی برای مدافع سابق قرمزپوشان است، در این صورت رضاییان که به دلیل پر بودن لیست پرسپولیس امکان بازگشت به ترکیب این تیم را هم ندارد، برای انتقال به یک تیم جدید حداقل باید یک نیم فصل بیرون بماند.

منبع: وب سایت ۹۰

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=150303

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x