تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

آیفون ضد جاسوسی، طراحی اسنودن+ عکس

  • کد خبر : 150107
  • 02 مرداد 1395 - 0:40
آیفون ضد جاسوسی، طراحی اسنودن+ عکس

ادوارد اسنودن گوشی آیفونی را طراحی کرده است که سیگنال های ارسالی به آن کنترل و نظارت می شود.

به گزارش «کمال مهر»؛ ادوارد اسنودن پیمانکار سایبری سازمان امنیت ملی آمریکا که دست به افشاگری های گسترده بر علیه این سازمان زده و به روسیه پناهنده شده است. در آخرین اقدام خود اقدام به طراحی گوشی آیفونی کرده است که به ادعای وی ضد جاسوسی است.

آیفون ضد جاسوسی، طراحی اسنودن

اسنودن به این آیفون قطعه ای را اضافه کرده است که تمام سیگنال های فرستاده شده به آنتن داخلی گوشی را نظارت میکند و سیگنال های تایید نشده را رد میکند.

این قطعه شامل یک باطری  و یک نمایشگر کوچک تک رنگ عنوان شده است، همچینی قسمت دیگر این قطعه به وسیله سیم کشی خاصی به دور محل اتصال سیمکارت (اسلات) کشیده می شود.
گوشی های آیفون دارای دو آنتن گیرنده امواج به همراه بلوتوث و جی پی اس هستند.
سیم کشی خاص تمام سیگنال های ارسال شده به گوشی را بررسی میکند و هنگامی که متوجه انتقال سیگنال های ناشناخته و تایید نشده بشود به صاحب گوشی هشدار داده و ارتباط را قطع میکند.
این قابلیت زمانی کاربرد دارد که کسی بخواهد به صورت خصومت آمیز اطلاعات افرادی را بدزدد و بیشتر توسط سازمان های اطلاعاتی ممکن است اتفاق بیفتند.

آیفون ضد جاسوسی، طراحی اسنودن

به هر حال این آیفون تنها یک طرح است و سنودن و همکار هکرش هوانگ امیدوارند بتوانند این آیفون متفاوت را تا سال آینده عرضه کنند. آنها این نوع گوشی هوشمند  را علی الخصوص برای افرادی مثل  خبرنگاران توصیه میکنند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=150107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x