تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

خودرو لوکسی که ماهیگیری می کند +عکس

  • کد خبر : 149888
  • 31 تیر 1395 - 2:30
خودرو لوکسی که ماهیگیری می کند +عکس

گر از علاقه‌مندان به ماهیگیری هستید و قصد خرید یک بنتلی شاسی بلند “بنتایگا” را دارید، و به دلیل فضای کم این خودرو برای تجهیزات مفصل ماهی‌گیری از خرید خودرو منصرف شده‌اید، دیگر نگران نباشید. بنتلی برای شما بهترین پاسخ را آماده کرده است.

 

ا

02

این خودرو به مجموعه‌ای مجهز شده که جای مخصوصی را برای انواع قلاب‌های ماهیگیری مدرن و جدید فراهم می‌آورند.

به گزارش«کمال مهر»؛ به نقل از اقتصاد، محفظه چوبی مخصوص با پوشش داخلی چرم در این خودرو برای نگه‌داری کفش و لباس‌های خیس تعبیه شده است. بنابراین دیگر نگرانی در خصوص کثیف شدن فضای داخلی و محفظه بار خودرو ۱۶۰ هزار پوندی و لوکس شاسی بلند خود ندارید. از سوی دیگر تجهیزات و خودروی محبوبتان بوی نامطلوب ماهی نخواهند گرفت. یک دستگاه رطوبت گیر نیز در این خودرو اثرات رطوبت و خیسی را حذف می‌کنند.

03

تجهیزات ماهی‌گیری مانند قلاب‌ها، طعمه‌ها، سیم یدک و قلاف چوب ماهیگیری در ظرف‌ها و جایگاه وِیژه خود قرار خواهند گرفت. در این محفظه جایی برای قرار گرفتن خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های یک روز تفریحی وجود دارد که با درجه حرارتی مناسب از تخریب مواد غذایی جلوگیری به عمل می‌آورد.

04

چرم و چوب که از مشخصه‌های اصلی بنتلی هستند در کنار ظرافت و زیبایی طراحی حکایت از ثروت و اصالت این شاسی بلند بنتلی دارند.

این مجموعه سیار بوده و می‌توان آن را در موقعیت‌های دیگر از فضای بار حذف کرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=149888

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x