تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

تمایلی به حضور درکثافت خانه آقایان ندارم/افشارزاده روی فتح اله زاده را سفیدکرد/عمر مدیریت افشار زاده تمام است/روشن آمده بود جلوی دزدی ها را بگیرد

  • کد خبر : 149854
  • 31 تیر 1395 - 1:49

 به گزارش  «کمال مهر»؛  حسن روشن  درباره برکناری از مدیریت آکادمی باشگاه استقلال گفت: من تمایلی به مدیریت در آکادمی نداشتم، مخصوصا در این کثافت خانه ای که آنها باز کرده بودند اما با اصرار آقایان به خاطر نام بزرگ استقلال وارد کار شدم تا از این طریق کمکی به جمع کردن دست دزدها از […]

 به گزارش  «کمال مهر»؛  حسن روشن  درباره برکناری از مدیریت آکادمی باشگاه استقلال گفت: من تمایلی به مدیریت در آکادمی نداشتم، مخصوصا در این کثافت خانه ای که آنها باز کرده بودند اما با اصرار آقایان به خاطر نام بزرگ استقلال وارد کار شدم تا از این طریق کمکی به جمع کردن دست دزدها از کیسه تیم مردمی و مورد علاقه ام کرده باشم.

آکادمی استقلال مثل سرویس بهداشتی پر شده است

وی افزود: آقایان در ابتدای کار به من حکم دادند اما اعلام کردم باید با من قرارداد ببندند، یکی از شرایطم برای حضور در آکادمی شفاف سازی درمورد کمک های مالی بود که برخی افراد به مجموعه می کردند و باید از حمایت آن ها قدردانی شود،اما پس از مدتی متوجه شدم آکادمی استقلال مثل سرویس بهداشتی پر شده است.

با وجود قرارداد با من باز هم با آدم ها بازی می کنند

روشن با اشاره به تلاش افشارزاده برای حفظ جایگاه خود، بیان کرد: افشار زاده و افرادی مثل وی برای حفظ صندلی خود به هر تماسی درباره تغییرات در زیرمجموعه شان پاسخ مثبت می دهند. من از اقدامات تاثیرگذار سرپرست استقلال مثل دراختیار گرفتن ورزشگاه امام رضا(ع) یا هر حرکتی که به صلاح باشگاه بوده تقدیر کردم اما زشت است که وی با وجود عقد قرارداد با من بخواهد آدم ها را بازی دهد، حسن روشن با چنین اقداماتی کوچک نمی شود.

آقایان التماس کردند علیه شان مصاحبه نکنم

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: برخی خبرنگاران پس از انتخابم به عنوان مدیر آکادمی استقلال به من گفتند دیگر درباره مشکلات استقلال حرف نمی زنی؟ اما در همین دوران هم هر وقت موضوعی مخالف خیر و صلاح باشگاه را دیدم صحبت کردم اما التماسم را می کردند و درخواست داشتند مصاحبه نکنم و من به مسئولان استقلال گفتم سوال خبرنگار مثل جواب سلام می ماند و باید به آن پاسخ داد.

یک ماه است می گویند به باشگاه بیا و حکم بگیر

وی درباره قراردادش اظهار کرد: ابتدا درباره قرارداد برخی مربیان توضیح بدهم که باشگاه قرارداد سفید در مقابل آن ها می گذاشت و امضا می کردند،من هم به مربیان اعلام کردم قرارداد بدون مبلغ هر فردی را امضا نکنید، به همین دلیل خودم مبلغ این قراردادها را ۱۰ میلیون نوشتم. آقایان پنج ماه است که مدام می گویند به باشگاه بیا و حکم ات را تحویل بگیر اما به آنها گفتم من فقط قرارداد مکتوب می بندم چرا که اگر حکم مدیرعاملی را بگیرم پس از جدایی وی باید بروم.

متاسفم برای افشار زاده که دیروز مراسم تشییع پدرم بود و امروز اخراجم کرد

روشن درباره تفاوت مدیریت خود در آکادمی استقلال با دوران حضورش در امارات گفت: اماراتی ها به من احترام می گذارند و در مراسم های مختلف مرا دعوت می کنند ودر واقع آن ها من را مثل پسر خودشان می دانند. اما این احترام به هیچ وجه در باشگاه استقلال به من گذاشته نمی شود،من به دلیل عشق و علاقه به نام بزرگ استقلال و برای پیشبرد امور آکادمی مبلغ زیادی را از جیبم هزینه کردم. متاسفم برای افشارزاده که روز گذشته در مراسم تشییع پدر من شرکت کرد و امروز من را از مدیریت باشگاه اخراج کرد.

قرار بود برای استقلال مینی بوس بخرم

وی ادامه داد: پیش خودم گفتم با ورود قراب، آتشی، عبداللهی و عادلخانی به بدنه استقلال تیم حالت باشگاه پیدا می کند و وضعیتش از اینی که هست بهتر می شود اما پس از مدتی متوجه شدم آقایان به دنبال سوء استفاده از نام پیشکسوتان هستند.

روشن درباره کمک های مردمی به آکادمی استقلال اظهار کرد: می خواستم با این کمک ها ابتدا یک مینی بوس برای آکادمی بخرم. طبق هماهنگی با حصاری حامی پیراهن ها می خواستیم تعداد زیادی توپ، گرمکن و لباس در اختیار آکادمی بگذاریم چرا که سال گذشته تیم های آکادمی تنها ۲ توپ برای تمرین داشتند. طبق قرارداد حامی مالی فصل گذشته سرخابی ها قرار بود یک اتوبوس در اختیار تیم بزرگسالان و یک مینی بوس در اختیار تیم های آکادمی باشد اما هیچ کدام از آن ها تحویل داده نشده است.

افشار زاده به آخر عمر مدیریتش رسیده است

وی افزود: افشارزاده به آخر عمر مدیریت خود رسیده و در حدی نیست که من را اخراج کند،مگر من پولی از استقلال دریافت کرده ام که بخواهم اخراج شوم؟ وی تا چند روز قبل به دلیل نبود مدعی در وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک سمت داشت اما الان دیگر فقط باید دو دستی به صندلی مدیریت استقلال بچسبد.

رحمتی را چه به خط دادن مدیریت باید قوی باشد

روشن درباره اهمیت مهدی رحمتی در تیم استقلال گفت: مهدی رحمتی نقش بسیار بزرگی در استقلال دارد و به نوعی بار استقلال را دوش می کشد. رحمتی چه کار به خط دادن به علی سامره یا دخالت در کار مظلومی ؟مدیریت باید قوی باشد که چنین مسائلی مطرح نشود، نباید به گونه ای عمل کند که مربی و بازیکن به فکر درآمدزایی برای باشگاه و تیم باشند.

زنگ زدند به مردم که پول بدهید تا بازیکنانتان عضو تیم شوند


وی افزود: اطلاع دارم علی سامره و ۶ عضو کادرفنی اش می خواهند رقم ۱۵۰ میلونی قرارداد خود را از مردم بگیرند در حالی که من برای آن ها ۳۰ میلیون تعیین کرده بودم بدون این که نگاهی به جیب مردم داشته باشم. من علی سامره را بزرگ کردم و می دانم که وضع مالی خوبی دارد اما برای وی و باشگاه استقلال ننگ است که سامره فرد سومی را معرفی کند و آن فرد به مردم زنگ بزند و بگوید برای عضویت بازیکنانتان در تیم فلان مبلغ پرداخت کنید.


تیم اهدایی هیئت تهران را ۷۰۰ میلیون فروختند

روشن ادامه داد: آقایان با این مدیریت روی فتح اله زاده و جویباری را سفید کردند. البته من نمی خوام بگویم فتح اله زاده آدم ضعیفی است اما آکادمی استقلال در زمان مدیریت وی پایه ریزی شد و آقایان برای این که پولی به تیم های مایه تزریق نشود، به مدیر آکادمی کفتند خودت دنبال درآمد باش و برای تیم ها هزینه کن. شیرازی رئیس هیئت فوتبال تهران یک تیم مجانی به باشگاه استقلال داد اما آقایان آن را حدود ۷۰۰ میلیون به داود جباری فروختند. در واقع آقایان دکان بازار راه انداخته اند.

ننگ بر باشگاهی که مربیانش دنبال خرید توپ باشند

پیشکسوت استقلال افزود: فتح اله زاده نمی توانست حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون در اختیار آکادمی بگذارد و حقوق مربیان را بدهد. تمام مربیان این تیم که پول بگیر نبودند، ننگ است برای باشگاه که مربیانش دنبال خرید توپ و پیراهن باشند.


سامره در حدی نیست که با وی ختلاف داشته باشم

وی درباره اختلاف با علی سامره بیان کرد: سامره در حدی نیست که من با وی اختلاف داشته باشم، من می خواستم مشکلاتی که وی مجید باقری و گنجی ۲ دستیارش به وجود آورده بودند را از بین ببرم و از افشارزاده درخواست کردم آن ها را برای حفظ مصلحت استقلال اخراج کند. اما وی به دلیل ترس از دست رفتن جایگاهش خواستار باقی ماندن سامره در تیم شد.

من اسپری تار و مار هستم نزدیک آقایان بشوم از ترس میمیرند

مدیر سابق آکادمی استقلال در پایان تصریح کرد: برای بزرگی نام استقلال زشت است که بازیکنان تیم های پایه اش به دلیل این که باشگاه نمی خواهد ۱۷ میلیون حق شرکت در مسابقات را پرداخت کند، گریه کنند اما من با کمک پدر یکی از این بچه ها این مبلغ را پرداخت کردم. من و برخی دیگر از پیشکسوتان استقلال مثل اسپره های تار و مار و سوسک کش هستیم که وقتی به آقایان نزدیک می شویم و حضورمان را حس می کنند از ترس می میرند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=149854

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x