تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

حفر تونل به روش داعش/ مهمترین جزییات از اقدامات تیم خرابکاری شهرستان خاش +تصاویر

  • کد خبر : 149851
  • 31 تیر 1395 - 1:46
حفر تونل به روش داعش/ مهمترین جزییات از اقدامات تیم خرابکاری شهرستان خاش +تصاویر

فرماندار شهرستان خاش گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری ماموران انتظامی عوامل یک تیم خرابکاردستگیر شدند.

 به گزارش«کمال مهر»؛،  از زاهدان،محمداکبر چاکرزهی فرماندار شهرستان خاش از انهدام یک تیم خرابکار در این شهرستان خبر داد، اظهار داشت:این گروه با امکانات پیشرفته در نزدیکی محل هدف با کندن و حفر یک تونل از داخل یک منزل مسکونی در عمق ۲۰ متری زمین و حرکت ۳۰ متر در طول قصد عملیات خرابکارانه در ۲ هدف مهم امنیتی و نظامی داشتند که با هوشیاری نیرو های امنیتی قبل از اجرای نقشه شومشان دستگیر شدند.

مهمترین جزییات از اقدامات تیم خرابکاری شهرستان خاش  +تصاویر

وی گفت: در این رابطه ۱۰ نفر از عوامل خرابکار و وابسته بیگانه دستگیر شدند. وی گفت: این افراد در اعتراف اولیه  تخریب مراکز امنیتی و انتظامی را از اهداف خود عنوان کرده اند.

وی از اقدامات دولت و نیروهای خدمتگزار در شورای تامین شهرستان برای حفظ و کمک به ثبات امنیت در منطقه قدردانی کرد و افزود: الحمدلله شرایط برای فعالیت اشرار و گروهک های معاند در خاش فراهم نبوده و نیست و سخت ترین ضربه را در این منطقه دیده اند.

مهمترین جزییات از اقدامات تیم خرابکاری شهرستان خاش  +تصاویر

همچنین لیدر اصلی این جریانات شخصی با هویت “ر” بوده است و در این عملیات علاوه بر دستگیری ۱۰ نفر همچنین یک عدد ریموت، یک دستگاه گوشی تلفن، کپسول اکسیژن به همراه شارژر، مولد برق، دستگاه بالابر، گالن های ۶۰ و ۷۰ لیتری، ماسک، لباس کار، دستگاه پیکور و سرکه برای خنثی کردن گاز موجود در زیر زمین کشف و ضبط شده است.

مهمترین جزییات از اقدامات تیم خرابکاری شهرستان خاش  +تصاویر

منزل مسکونی که در آن تیم خرابکاری و عناصر بیگانه قصد خرابکاری داشتند متعلق به فردی با هویت “ب-ر” بوده که قریب به ۳ سال خالی از سکنه است و در اتاق “هال” این منزل چاهی به عمق حدود ۱۰ متر به صورت عمیق حفر شده که در کف چاه تونلهایی به سه سمت مختلف شرق، غرب و جنوب منزل فوق و به مسافت حدود ۲ متر، ۳۷ متر و ۱۰ متر حفر شده بود که با توجه نزدیکی منزل فوق به مقرهای نظامی حفر چاه های فوق با هدف اقدامات خرابکارانه و تخریبی در مقرهای نظامی بوده است که با هوشیاری به موقع دستگاه های امنیتی از این اقدام جلوگیری شد.

خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/پ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=149851

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x