تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

افشای جزئیات جدیدی از انحرافات اخلاقی سلطان پاپ جهان از زبان پزشک معالج او + عکس

  • کد خبر : 149703
  • 30 تیر 1395 - 20:36
افشای جزئیات جدیدی از انحرافات اخلاقی سلطان پاپ جهان از زبان پزشک معالج او + عکس

پزشک خصوصی مایکل جکسون با انتشار کتابی از ابعاد جدیدی از زندگی شخصی مایکل جکسون پرده برداشت.

به گزارش گروه بین الملل «کمال مهر»؛ به نقل از وبسایت خبری پیج سیکس، “مایکل جکسون عاشق دخترکان لاغراندام بود و اغلب در خلوت خود با آنها مانند دلقک‌ها لباس می‌پوشید.”
این بخشی از جزئیات جدیدی است که درباره زندگی سلطان پاپ جهان از زبان «کنراد موری» – پزشک معالج او – منتشر شده است. وی در کتاب جدیدی که درباره زندگی مایکل جکسون نوشته، مدعی شده است که مایکل جکسون در زندگی خصوصی خود عادات عجیبی داشت و در خلوت خود با روسپی‌ها برای پنهان کردن هویتش از ماسک‌ جراحی یا ماسک‌های دیگر استفاده می‌کرد.
در حالی که مایکل جکسون از اوایل دهه ۹۰ میلادی همواره با اتهام کودک‌آزاری و همجنس‌گرایی مواجه بوده، وی در این کتاب برخلاف تصور قبلی دارای شخصیتی متمایل به جنس مخالف اما با رفتارهای غیرعادی نشان داده شده است.
موری در این کتاب مدعی شده است که مایکل جکسون به شدت در انتخاب‌های خود حساس بود و اصرار زیادی به “لاغر بودن بیش از حد” روسپی‌ها داشت.
وی که به جرم تزریق بیش از حد مواد بیهوش‌کننده به مایکل جکسون در سال ۲۰۰۹ به قتل غیرعمد متهم شد و ۲ سال را در پشت میله‌های زندان گذراند، در کتاب خود مایکل جکسون را یک “بازیگر حرفه‌ای” توصیف کرده است که به خوبی می‌توانست در خلوت خود با روسپی‌ها نقش بیماران سکته‌کرده را با دهان کج بازی کند.
او در این کتاب مدعی شده است سلطان پاپ جهان در هتل‌هایی با روسپی‌ها ملاقات می‌‌کرد که تا حد امکان دور از شهر بوده و لابی آنها به اندازه‌ای کوچک باشد که او بتواند بدون آنکه شناسایی شود سریعاً فاصله در ورودی تا آسانسور را طی کند.
موری مدعی است که این کتاب را به خاطر پول ننوشته است؛ بلکه نوشتن داستان زندگی مایکل جکسون، وصیت خود او بوده است.
او مدعی شده است: این کتاب داستان زندگی مایکل جکسون است. او از من خواست داستان زندگی ناپاک او را بازگو کنم و اکنون من آرزوی او را برآورده کردم.
افشای جزئیات جدیدی از انحرافات اخلاقی سلطان پاپ جهان از زبان پزشک معالج او
کتاب موری دیروز – سه شنبه – با نام “This is it” وارد بازار آمریکا شد.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=149703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x