تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

راز مرگ دشمن شماره یک ایران فاش شد

  • کد خبر : 149579
  • 30 تیر 1395 - 2:00

خبرگزاری میدل ایست پرس اعلام کرد سرکرده سازمان مجاهدین خلق (منافقین) بر اثر ابتلا به بیماری ایدز جان باخته است.

به گزارش«کمال مهر»؛؛ سرکرده سازمان مجاهدین خلق (منافقین) به خاطر ابتلا به بیماری ایدز جان باخته است.

بر این اساس، مسعود رجوی کسی بود که به پارتی گرفتن در پاریس و روابط نامشروع با زنان مشهور بود. برای اولین بار پزشکان دانشگاه جان هاپکینز بیماری ایدز مسعود رجوی را تشخیص دادند و وی چهار سال پیش در اثر این بیماری جان سپرد.
 ایست پرس ادامه داد: «سازمان اطلاعات فرانسه (DGSE) فاش کرد که مسعود رجوی اعتیاد شدید به مسائل جنسی داشت و با بسیاری از زنانی که در دارودسته‌اش بودند، رابطه جنسی داشت و بسیاری از آنها به خاطر این روابط جنسی دچار بیماری های مقاربتی شدیدی شده اند.»

 

“ترکی الفیصل” رییس پیشین دستگاه اطلاعات عربستان سعودی اولین کسی بود که در نشست سالیانه سازمان مجاهدین خلق، خبر مرگ او را فاش کرد. در این نشست، ترکی الفیصل ضمن تمجید از دارودسته رجوی، از او و همسرش “مریم رجوی” به عنوان قهرمانان دموکراسی ایران نام برد!

براساس این گزارش، مسعود رجوی از “ژوزف استالین” رهبر شوروی کمونیستی در بکارگیری سیاست “مشت آهنین” بسیار تأثیر پذیرفته بود، به گونه ای که از او ستایش و تمجید می کرد.
 این پایگاه خبری افزود: «بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و طی ۳۷ سال گذشته، مجاهدین خلق ۱۷ هزار نفر از مخالفان خود را کشتند و حتی به شهروندان بیگناه هم در اوایل انقلاب اسلامی رحم نکردند. بعد از این همه جنایت هم به عراق رفتند و با حمایت صدام به فعالیت خود ادامه دادند.»
میدل ایست پرس در خاتمه نوشت: «سازمان مجاهدین خلق، بعد از حمله آمریکا به عراق تحت حمایت های بی دریغ سازمان “سیا” قول همکاری همه جانبه به آمریکا داد. در این میان هم سازمان حقوق بشر، تروریست های این سازمان را به ارتکاب وحشتناک ترین جنایت ها در حق ایرانی ها و عراقی ها متهم کرد ولی به خاطر بهره برداری های آمریکا از اقدامات سازمان مجاهدین، پرونده اتهامات وارده به این سازمان پیگیری نشد و واشینگتن هم پرونده آنان را مسکوت گذاشت.»
میدل ایست پرس: مسعود رجوی بر اثر ابتلا به ایدز جان باخته است
منبع: باشگاه خبرنگاران

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=149579

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x