تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

گرفتن پول با کارت از خودپرداز منسوخ شد!

  • کد خبر : 149452
  • 29 تیر 1395 - 1:44
گرفتن پول با کارت از خودپرداز منسوخ شد!

دوران قرار دادن کارت‌بانکی در دستگاه و زدن پین و خطر اسکیمرها (برچست جاعلانه مشابه صفحه‌کلیدهای خودپرداز برای ذخیره غیرقانونی دیتای کاربر هنگام گرفتن پول از عابر بانک) گذشته است و کاربران به‌زودی همه‌چیز را با فناوری‌هایی مانند تاچ آی دی اپل روی آیفون و مشابه آن عوض می‌کنند.

«کمال مهر»؛ – زین پس می‌توان از ۷۰ هزار دستگاه ATM در امریکا نه با کارت بلکه با آیفون پول نقد دریافت کرد. دوران قرار دادن کارت‌بانکی در دستگاه و زدن پین و خطر اسکیمرها (برچست جاعلانه مشابه صفحه‌کلیدهای خودپرداز برای ذخیره غیرقانونی دیتای کاربر هنگام گرفتن پول از عابر بانک) گذشته است و کاربران به‌زودی همه‌چیز را با فناوری‌هایی مانند تاچ آی دی اپل روی آیفون و مشابه آن عوض می‌کنند.

دو کمپانی بزرگ امریکایی FIS و PAI اعلام کردند ۷۰ هزار دستگاه عابربانک را در این کشور به سیستم جدید پرداخت پول نقد از طریق لمس گوشی آیفون در جلوی دستگاه راه‌اندازی کرده‌اند و کاربر با قرار گرفتن جلوی خودپرداز و استفاده از اپ مخصوص روی گوشی و لمس گوشی، پول نقد از دستگاه دریافت می‌کند.
کاربر ۱۰ ثانیه حق دارد تا عملیات مذکور را انجام دهد و رسید الکترونیکی روی آیفون ظاهر می‌شود. درواقع «موبایل بنکینگ» نوعی خودپرداز از راه دور است که امنیت را برای کاربران به ارمغان می‌آورد./خبرآنلاین
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=149452

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x