تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

وحشتناک ترین مزرعه تمساح ها در تایلند تعطیل شد+ تصاویر

  • کد خبر : 149253
  • 28 تیر 1395 - 16:18
وحشتناک ترین مزرعه تمساح ها در تایلند تعطیل شد+ تصاویر

به دنبال انتشار تصاویری دلهره آور از گردشگران چینی در مزرعه تمساح ها در تایلند، این جاذبه گردشگری بسته شد.

به گزارش گروه بین الملل«کمال مهر»؛ به نقل از وبسایت نیوز، یکی از وحشتناک ترین جاذبه های گردشگری جهان در شهر چونبوری در تایلند به مدت ۹۰ روز بسته شد. این اتفاق پس از انتشار تصاویری ترسناک از غذا دادن گردشگران به تمساح ها در “مزرعه تمساح ها” رخ داد.
این تصاویر که بوسیله یک موتورسیکلت سوار گرفته شده، نشان می دهد گردشگران در یک قفس چوبی که روی تعدادی بشکه پلاستیکی قرار دارد، به این خزندگان غول پیکر غذا می دهند. آنها گوشت را به انتهای میله هایی باریک آویخته اند و آن را به تمساح ها نزدیک می کنند. صدها تمساح نیز اطراف این قایق در حال پرسه زدن هستند.
انتشار این تصاویر در توییتر، پلیس  و مقامات دولتی تایلند را بر آن داشت هر چه سریعتر تدبیری بیاندیشند.
این موتورسیکلت سوار گفت: من ۲۰ سال است راننده موتور هستم و تاکنون چنین چیزی ندیده بودم. به نظر می رسد کار خطرناکی باشد. من فقط توانستم عکس بگیرم. آنها گردشگران چینی بودند و برخی از آنها بسیار ترسیده بودند. اما تعدادی از آنها هم از غذا دادن به تمساح ها لذت می بردند.
گزارشها حاکی از آن است که این جاذبه گردشگری به مدت ۹۰ روز بسته خواهد ماند. به نظر می رسد این اقدام خطرناک تنها برای گردشگران چینی عادی بوده است؛ اما شهروندان تایلندی از دیدن چنین صحنه ای متعجب شدند.
رئیس این مزرعه تمساح ها گفت: این قفس ظرفیت بیش از ۱۵ نفر را دارد؛ اما ما فقط همین تعداد را سوار آن می کنیم. تاکنون مشکلی در این خصوص بوجود نیامده است و گردشگران همیشه از دیدن تمساح ها خوشحال می شوند.
مزرعه تمساح ها در تایلند دو استخر بسیار بزرگ دارد که بیش از ۴۳۰۰ تمساح در آنها هستند. تایلند یکی از بزرگترین صنایع پرورش تمساح در جهان را دارد.
وحشتناک ترین مزرعه تمساح ها در تایلند تعطیل شد+ تصاویر
وحشتناک ترین مزرعه تمساح ها در تایلند تعطیل شد+ تصاویر
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=149253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x