تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

جانشین ولیعهد سعودی از کودتای ترکیه خبر داشت

  • کد خبر : 149233
  • 28 تیر 1395 - 16:07
جانشین ولیعهد سعودی از کودتای ترکیه خبر داشت

افشاگر مسائل پشت پرده خاندان آل سعود اعلام کرد محمد بن سلمان از ماجرای کودتا در ترکیه مطلع بود.

به گزارش گروه بین‌الملل «کمال مهر»؛ به نقل از پایگاه خبری شبکۀ العالم، فعال افشاگر عربستانی در جدید‌ترین اظهاراتش در توییتر تأکید کرد وزیردفاع و جانشین ولیعهد سعودی از ماجرای کودتا در ترکیه خبر داشت.
«مجتهد،» که به دلیل افشای مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان شهرت و هواداران بسیاری را در عربستان کسب کرده، در توییتر خود نوشت: نقش رسمی عربستان در کودتای ترکیه آشکار نشده است، ولی نشانه‌هایی وجود دارد که «محمد بن سلمان،» جانشین ولیعهد، به دلیل ارتباط با «بن زاید» از کودتا اطلاع داشت.
مجتهد افزود: بن سلمان به دلیل وفاداری به بن زاید، از نام پادشاه در روابطش با ترکیه استفاده می‌کند تا آنان (مسؤولان ترکیه) را در مقابل وعده‌های مالی خوب قانع کند که هرگونه اطلاعات درخصوص نقش امارات (در کودتا) را مخفی کنند.
مجتهد گفت: متاسفانه نشانه‌هایی وجود دارد که مسؤولان ترکیه آماده هستند درخواست عربستان برای سرپوش گذاشتن بر نقش بن زاید را بپذیرند، این درحالی است که پول وعده داده شده فقط در حد یک وعدۀ شفاهی است.
مجتهد اظهار داشت: «سرویس اطلاعاتی وابسته به اردوغان از همکاری بن سلمان و بن زاید اطلاع دارد، ولی اسلامگرایان سعودی حزب عدالت و توسعه را قانع کرده‌اند که به اقدامات عربستان نگاه مثبت داشته باشند.»
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=149233

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x