تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

لقب طالب‌لو برای گلر جوان و حضور یک «سیم خاردار»!

  • کد خبر : 149193
  • 28 تیر 1395 - 2:09

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که احمد کعبیان‌پور مدافع دهه هفتاد تیم فوتبال استقلال از نزدیک نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان بود.

به گزارش«کمال مهر»؛ تیم فوتبال استقلال اولین تمرین خود را بعد از بازگشت از کشور ارمنستان از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز در حالی برگزار کرد که علیرضا منصوریان به دلیل شرکت در مراسم تقدیر از داوران برای دقایقی با تأخیر به محل تمرین تیم فوتبال استقلال رسید.

*استقبال تماشاگران از تمرین امروز مثل روزهای قبل از برگزاری اردو بود و بارها و بارها توسط هشتصد تماشاگر حاضر در کمپ حجازی مورد تشویق قرار گرفتند.

*با توجه به اظهارات علیرضا و منصوریان و بهرام افشارزاده امروز دیگر خبری از حضور حسین آشنا در محل تمرین آبی‌پوشان نبود و استقلال با رحمتی و حسینی و عرشیا بابازاده تمرینات دروازه بانی خود را انجام داد. سیدحسین حسینی بعد از پشت سر گذاشتن دوران آسیب‌دیدگی امروز به محل تمرین بازگشت و در کارهای تیمش حضور داشت.

*قبل از اینکه تمرین آغاز شود علی چینی مربی تیم استقلال در حالی که از کنار خبرنگاران عبور می‌کرد در خصوص مطالباتش از باشگاه نفت تهران گلایه داشت و مدعی بود آنها حاصل تلاش چندین ماهه کادر فنی سال گذشته نفت را نمی‌دهند.

*مطابق برگزاری تمرینات استقلال در کشور ارمنستان امروز تصویربرداری با دوربین هلی‌شات از تمرین آبی‌پوشان صورت گرفت و با این دوربین که مورد توجه تماشاگران قرار گرفته بود تمرینات استقلال ثبت و ضبط شد.

*تماشاگران استقلال مطابق کری‌های روزانه خود با هواداران پرسپولیس امروز اشعاری را سروده و در این اشعار علیه باشگاه پرسپولیس موضع‌گیری کرده و شکست‌های رقیب خود در دربی را یادآوری می‌کردند.

*مهدی رحمتی در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با سید حسین حسینی به گفت‌وگو پرداخت.

*فرشید باقری هافبک جوان تیم استقلال بعد از یک ساعت تمرین با آبی‌پوشان به صورت جداگانه زیر نظر گروه ماساژ استقلال کار کرد.

*در حاشیه تمرین امروز نصیر مقدری عکاس یکی از روزنامه‌های ورزشی که بعد از مدت‌ها در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرده بود مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت. مقدری به دلیل تبعات ناشی از حضور در جبهه‌های جنگ و دست و پنجه نرم کردن با بیماری که هر چند وقت یکبار سراغ او می‌آید مدتی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود و در تمرینات استقلال حضور پیدا نمی‌کرد. به همین علت پرستاران این تیم به اول لقب عکاس بامعرفت دادند.

*طرفداران تیم استقلال همچنین سید حسین حسینی دروازه‌بان جوان این تیم را با شعار «حسینی کاسیاس» تشویق کرده و به نوعی لقب وحید طالب‌لو در استقلال را به دروازه‌بان جوان آبی پوشان دادند. طالب‌لو در تیم استقلال با این شعار مورد تشویق قرار می‌گرفت.

*احمد کعبیان پور که در سال ۷۶ توسط مرحوم حجازی به استقلال آمده بود و زمانی هم بازی علیرضا منصوریان هم محسوب می‌شد امروز در تمرین تیم استقلال حضور پیدا کرد. وی در کنار مرتضی هاشمی‌زاده نشسته بود و جالب اینجاست که تعدادی از هواداران لقبی را که در زمان بازیگری وی به کعبیان‌پور دادند تکرار کرده و او را «سیم خاردار» معرفی کردند.

*با توجه به اینکه استقلال نزدیک به دو هفته در تهران تمرینی برگزار نکرد قبل از شروع تمرین بازیکنان نزد منصور پورحیدری رفته و با وی تجدید دیدار کردند.

*محور اصلی تمرین امروز تیم فوتبال استقلال ادامه برنامه‌های تاکتیکی این تیم در اردوی ارمنستان بود و بازیکنان در قالب گروه‌های مختلف تمرین کردند.

*بختیار رحمانی تنها غایب این تمرین بود.

تیم فوتبال استقلال فردا در دیداری دوستانه به مصاف خونه به خونه بابل خواهد رفت و در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=149193

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x