تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

عذرخواهی منصوریان از یک دروازه‌بان

  • کد خبر : 149046
  • 27 تیر 1395 - 17:35
عذرخواهی منصوریان از یک دروازه‌بان

سرمربی آبی پوشان می گوید به دلیل اینکه در اردوی اوکراین کمبود دروازه بان داشتند از آشنا استفاده کردند، او اکنون در حالت استندبای است تا تکلیف سیدحسین حسینی در تمرینات و تست های این باشگاه مشخص شود.

به گزارش«کمال مهر»؛سرمربی آبی پوشان در رابطه با ابهاماتی که در رابطه با حضور حسین آشنا در اردوی این تیم به وجود آمده بود به صحبت پرداخت و در این رابطه توضیحاتی ارائه کرد، علیرضا منصوریان در این رابطه می گوید:

در اردوی ارمنستان دروازه بان می خواستیم
تشکر ویژه ای از حسین آشنا دارم که در کمپ به ما اضافه شد و در اردوی استقلال در ارمنستان حضور پیدا کرد، ما در آن اردو احتیاج به گلر داشتیم که مهدی رحمتی متحمل فشار بیشتر از حد نشود، از طرفی ارشیا بابازاده دروازه بان سوم ما زیر نظر پزشکان تیم در حال رسیدن به مرز آمادگی بود، او از روز دوم به ما پیوست و تمرینات خود را آغاز کرد و بسیار سرحال و قبراق به کار خود ادامه داد.

آشنا تحت فشار قرار گرفت
چون ما دو گلر با خودمان برده بودیم و برنامه چهاربازی تدارکاتی داشتیم نیاز بود دروازه بان دیگری هم به همراه باشد، بنابراین حسین آشنا مهمان ما بود و به همین دلیل هم از او تشکر می کنم، او سال گذشته هم در تیم نفت در حدود ۶ ماه با ما به تمرین پرداخت، بهرحال محبت کرد و به ما پیوست، بابت تمام حاشیه هایی که برخی از دوستان برای او درست کردند از او عذرخواهی می کنم، همان جا هم به او گفتم به وجود آمدن برخی حاشیه ها توسط بعضی از دوستان قابل پیش بینی نیست، در هر صورت حسین مهمان باشگاه استقلال بود و بسیار هم خوب تمرین کرد و باید بگویم در آمادگی کامل به سر می برد.

حسینی تمرین را شروع می کند
من به او گفتم چون هنوز وضعیت سیدحسین حسینی معلوم نیست در حالت استندبای بماند ولی چیزی که مشخص است آینده استقلال برای من از هرچیزی مهم تر است و ما نیاز داریم در بازی اول یک گلر خوب داشته باشیم و روز گذشته هم کادر پزشکی استقلال به من اطلاع دادند که سیدحسین می تواند از امروز در تمرینات تیمی شرکت کند و ما او را از یک تست کامل رد می کنیم تا میزان آمادگی او را بسنجیم و خیال مان از بابت بازی اول راحت شود.

نیاز باشد بازهم از حسین آشنا استفاده می کنیم
در مورد آشنا هم باید از دوستان خواهش کنم در مورد چیزی که اطلاع ندارند صحبت نکنند، ما نیاز به دروازه بان داشتیم و او به ما پیوست بنابراین چیزی بیشتر از این به موضوع اضافه نکنند. آشنا با توجه به احترامی که به ما گذاشت بسیار تحت فشار قرار گرفت و همینجا می گویم در صورتی که بازهم نیاز باشد از آشنا کمک می گیریم چرا که در آمادگی کامل به سر می برد و همیشه می تواند به ما کمک کند.

در بازی خونه به خونه نتیجه مهم نیست
در مورد بازی روز آینده هم باید بگویم که تشخیص کادرفنی این بود که با تیم خونه به خونه بازی کنیم و در این بازی ها که اصلا نتیجه آن اصلا برای ما مهم نیست سعی مان را می کنیم تا برنامه های تاکتیکی مان را به اجرا دربیاوریم و بازیکنان ما به هماهنگی لازم برسند. خونه به خونه یکی از تیم های لیگ یک است و خوشحالم که زمان تمرینی مان جوری بود که توانستیم این بازی را هماهنگ کنیم.

منبع: ایسنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=149046

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x