تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

رونمایی از فناوری ها و تولیدات جدید موشکی و ادامه رزمایش های مختلف در نقاط مختلف کشور طی سال جاری/ تا پایان سال بخش‌های باقی ‌مانده از سامانه “اس ۳۰۰” به کشور تحویل داده می‌شود

  • کد خبر : 149028
  • 27 تیر 1395 - 17:15
رونمایی از فناوری ها و تولیدات جدید موشکی و ادامه رزمایش های مختلف در نقاط مختلف کشور طی سال جاری/ تا پایان سال بخش‌های باقی ‌مانده از سامانه “اس ۳۰۰” به کشور تحویل داده می‌شود

امیر اسماعیلی در خصوص رزمایش های موشکی سال جاری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: در سال جاری رزمایشات مختلفی را در نقاط گوناگون کشور برگزار می‌کنیم تا توان و ظرفیت موشکی خود را در دید عموم بویژه کشورهای متجاوزگر قرار دهیم. همچنین در سال جاری به فضل خداوند متعال از فناوری ها و تولیدات جدید موشکی کشور رونمایی می‌کنیم.

به گزارش گروه سیاسی  «کمال مهر»؛  امیر فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در خصوص سامانه موشکی اس-۳۰۰ و تحویل آن به ایران گفت: سامانه موشکی اس-۳۰۰ در اختیار قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و در وضعیت استقرار قرار گرفته است.

 

وی افزود: سامانه موشکی برد بلند راهبردی اس ۳۰۰ در کنار دهها سامانه دفاعی دیگر وظیفه پوشش فضای کشور را انجام می‌دهد و لحظه به لحظه فضا و آسمان کشور را رصد می ‌کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در ادامه در خصوص ارسال محموله‌های بعدی این سامانه موشکی افزود: روند دریافت سامانه موشکی اس ۳۰۰ شکل طبیعی خود را طی می‌کند و تا پایان سال جاری نیز بخش‌های دیگر باقی ‌مانده از آن به کشور تحویل داده می‌شود.

امیر اسماعیلی در پایان در خصوص رزمایش های موشکی سال جاری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: در سال جاری رزمایشات مختلفی را در نقاط گوناگون کشور برگزار می‌کنیم تا توان و ظرفیت موشکی خود را در دید عموم بویژه کشورهای متجاوزگر قرار دهیم. همچنین در سال جاری به فضل خداوند متعال از فناوری ها و تولیدات جدید موشکی کشور رونمایی می‌کنیم.

انتهای پیام/ت

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=149028

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x