تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

الجزیره ۱۴۰۰ سرباز عراقی را کشت!+عکس

  • کد خبر : 148537
  • 24 تیر 1395 - 13:16

بررسی های بعمل آمده توسط فعالان رسانه ای عراقی نشان می دهد که شبکه الجزیره قطر در ایام اجرای عملیات آزادسازی شهر فلوجه از اشغال گروه تروریستی تکفیری داعش آمار شهدای ارتش، پلیس و بسیج مردمی عراق را به ۱۴۰۰ نفر رسانده است.

گروه بین الملل «کمال مهر»؛- بررسی های بعمل آمده توسط فعالان رسانه ای عراقی نشان می دهد که شبکه الجزیره قطر در ایام اجرای عملیات آزادسازی شهر فلوجه از اشغال گروه تروریستی تکفیری داعش آمار شهدای ارتش، پلیس و بسیج مردمی عراق را به ۱۴۰۰ نفر رسانده است.

الجزیره 1400 سرباز عراقی را کشت!+عکس
بنابر این گزارش، شبکه تلویزیونی الجزیره قطر که طی سالهای اخیر بعنوان حامی و بلندگوی رسانه ای گروه های تروریستی تکفیری مانند طالبان، القاعده و داعش اشتهار یافته، در جریان عملیات اخیر نیروهای نظامی عراقی برای پاکسازی فلوجه روزانه اقدام به انتشار پی در پی آمارهای دروغین از عملیات های داعش و تلفات و خسارات گسترده! نیروهای عراقی کرده است. گروهی از فعالان رسانه ای عراقی پس از جمع آوری این آمارها تعداد کشته های نیروهای عراقی توسط شبکه الجزیره را بیش از ۱۴۰۰ نفر محاسبه کرده اند.
الجزیره 1400 سرباز عراقی را کشت!+عکس
این در حالی است که آمار شهدای ارتش، بسیج مردمی و پلیس عراق حتی ۱۵۰ نفر نیز نبوده است. الجزیره در کنار شبکه های وابسته به دربار سعودی علاوه بر آمارهای دروغین پیرامون شهدای عراقی، اقدام به انتشار اخباری از کشتار “اهل سنت ساکن فلوجه” و آتش زدن منازل مردم این شهر توسط نیروهای عراقی کرده بودند که با واکنش تند عشائر این شهر مواجه گردیدند.
الجزیره 1400 سرباز عراقی را کشت!+عکسگ
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=148537

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x