تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

حسین هدایتی: من هزینه رضایت‌نامه طارمی و رضاییان را ندادم+سند

  • کد خبر : 148467
  • 24 تیر 1395 - 12:09

حسین هدایتی پرداخت هزینه‌ی رضایت‌نامه طارمی و رضاییان را تکذیب کرد و نقل قول‌هایی که از او شده را کار هکرها خواند.

به گزارش«کمال مهر»؛ رامین رضاییان در پست اینستاگرامی خود اعلام کرد که خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس دارد و از طرفی در دو روز گذشته خبری از این دو بازیکن در تمرینات تیم ریزه اسپور نیست. این موضوعات باعث شد تا بسیاری از افراد به این فکر بیافتند که سوپرایز رامین رضاییان برای هواداران، برگشت او و مهدی طارمی به پرسپولیس باشد.

مهدی طارمی و رامین رضاییان در صورتی به پرسپولیس بازخواهند گشت که بتوانند مدیران باشگاه ریزه اسپور را برای رفتنشان متقاعد و رضایت‌نامه‌شان را دریافت کنند. آنها برای این کار باید جریمه فسخ قرارداد خود را نیز بپردازند. این موضوع باعث شده تا خبری در فضای مجازی منتشر شود مبنی بر اینکه حسین هدایتی هزینه ی فسخ قرار داد آنها را می پردازد.

حسین هدایتی:پول رضایت‌نامه طارمی و رضاییان را ندادم+سند

انتشار این خبر باعث شد تا حسین هدایتی نسبت به آن واکنش نشان دهد. او در پست خود نوشت: “این مطلبی که از قول من نوشتن شایعه می باشد جعلی یا پیجهایی است است که بنام من باز شده یا کار هکری است توجه نکنید من بی اطلاع هستم”.

حسین هدایتی:پول رضایت‌نامه طارمی و رضاییان را ندادم+سند

حسین هدایتی در پستی که اخیرا در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته به این موضوع دامن زده و گفته که به دروغ پردازی بعضی اشخاص و سایتهای خبری توجه نکنید.

وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: “تا همین جاهم تیم قویتر ازسال قبل بسته شده، بازهم تاکید میکنم نگران نباشید وسعى کنیم باحمایت کردن وهمدل بودن یک هوادار واقعى وعاشق باشیم. ما به کم کارى وبى مهرى وتهمتها شنیدن عادت کردیم، توصیه میکنم به شایعات ودروغ پردازى بعضى اشخاص وسایتهاى خبرى توجه نکنید. بى صبرانه منتظر شروع مسابقات هستیم مخصوصاً دربى. امیدوارم باتلاش مدیریت بااضافه شدن فروارد مورد قبول جناب آقاى برانکو تیمى قدرتمند راهى مسابقات شود. یاعلى”.

حسین هدایتی:پول رضایت‌نامه طارمی و رضاییان را ندادم+سند

هواداران پرسپولیس هم نسبت به پست آخر حسین هدایتی واکنش نشان دادند و آمدن رامین رضاییان و مهدی طارمی را تکذیب کردند.

حسین هدایتی:من هزینه رضایت‌نامه طارمی و رضاییان را ندادم+سند

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=148467

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x