تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

دکوراسیون خانه رویایی جنیفر لوپز به سبک فرانسوی!

  • کد خبر : 148424
  • 24 تیر 1395 - 2:23

 در میان سلبریتی ها و چهره های مطرح جهانی هستند کسانی که کوچکترین تغییری در زندگی شخصی و یا حرفه ای آن ها برای همه جذاب است. جذابیت دکوراسیون خانه ی سلبریتی ها برای دوستداران و طرفدارانشان نیز یکی از همین موضوعات است که بر هیچ کس پوشیده نیست. دکوراسیون خانه ی جدید ستاره محبوب هالیوودی جنیفرلوپز به سبک فرانسوی با جزییات خاص و باور نکردنی که شامل یک استودیوی هنری، مهمانخانه، سالن آمفی تئاتر و یک تاکستان می باشد موضوعی است که امروز در چیدانه می خواهیم با هم بررسی کنیم با ما همراه باشید.

ورودی خانه جنیفر لوپز

ورودی خانه جنیفر لوپز

ورودی خانه جنیفر لوپز چیزی شبیه به ورودی های خانه ی قصه هاست! استفاده از متریال های طبیعی و پوشیده شدن نمای بیرونی خانه با گیاهان رونده این بنا را تبدیل به یک خانه ی دوستدار طبیعت کرده است. استفاده از گیاهان رونده در سر درب و نرده های پله ورودی احساس آرامش منحصر به فردی را در هنگام ورود به خانه به کاربر منتقل می کند.

ورودی خانه جنیفر لوپز

ورودی دیگر خانه جنیفر لوپز نیز ظاهر رویایی دارد. وجود یک ساعت بزرگ در بخشی از نمای خانه، یک تاب طنابی و جزییات بسیار دیگر این بنا را مانند خانه ی ای از دل قصه ها به تصویر می کشد.

ورودی خانه جنیفر لوپز

ورودی متفاوت دیگر خانه جنیفر لوپز با راهروی چوبی و گلدان های بزرگ تزیین شده است.

نشیمن خانه جنیفر لوپز

نشیمن خانه جنیفر لوپز

 نشیمن دکوراسیون خانه جنیفر لوپز با پنجره رو به فضای بیرونی و مبلمان راحتی متفاوت چیده شده است. این ترکیب ساده و زیبای مبلمان متفاوت در کنار گرمای عنصر چوب استفاده شده در سقف و کف خانه حس و حال یک سبک تلفیقی صمیمی را در فضای نشمن ایجاد کرده است. حضور لوستر چلچراغی، پیانو، آباژور ها و سایر جزییات تزیینی حال و هوای سبک فرانسوی را در این فضا تقویت می کند.

نشیمن خانه جنیفر لوپز

بخش دیگری از نشیمن این خانه فضای شومینه قرار دارد که با دیوار پوش های چوبی پوشانده شده است ، انتخاب عنصر چوب برای دیوارها و قاب پنجره ها در کنار مبلمان ساده کم ارتفاع فضایی گرم و صمیمی را برای یک گفت و گوی ساده به وجود آورده است.

آشپزخانه خانه جنیفر لوپز

آشپزخانه خانه جنیفر لوپز

آشپزخانه دکوراسیون خانه جنیفر لوپز با نورگیر سقفی شیشه ای ظاهر ویژه ای نسبت سایر آشپزخانه ها دارد. این ظاهر ویژه با انتخاب سبک جزیره منحصر به فردتر شده است علاوه بر آن جزییات سبک فرانسوی را می توانید در گوشه وکنار این فضا به خوبی ببینید.

غذا خوری خانه جنیفر لوپز

غذا خوری خانه جنیفر لوپز

فضای غذا خوری در دکوراسیون داخلی خانه جنیفر لوپز نیز همانند بخش های دیگر این خانه با تونالیته ای از رنگ های گرم و تزیینات آنتیک دکور شده است. صندلی های مدرن طراحی شده سبز رنگ در کنار دیوار پوش پتینه کاری شده و کنسول چوبی ظاهر متفاوتی را برای این فضا ایجاد کرده است.

حیاط خلوت خانه جنیفر لوپز

حیاط خلوت خانه جنیفر لوپز

فضای نشیمن خانه جنیفر لوپز به یک حیاط خلوت مستتر شده با درختان بلند باغ منتهی می شود. این حیاط خلوت جذاب با مبلمان بیرونی خاکستری رنگ در دل رنگ سبز درختان باغ محیط آرامش بخشی را برای یک عصر دلپذیر به وجود آورده است.

اتاق خواب خانه جنیفر لوپز

اتاق خواب خانه جنیفر لوپز

دکوراسیون خانه جنیفر لوپز دارای ۵ خواب می باشد که در همه ی آن ها می توانید ردپایی از سبک فرانسوی را ببینید. همان طور که می بینید در این اتاق خواب رنگ سفید به عنوان رنگ غالب در فضا می باشد اما برای تعدیل این رنگ و ایجاد گرمای بیشتر در فضا از جزییات و عناصر چوبی استفاده شده است همچنین استفاده از جزییات پتینه کاری مانند قابشومینه توانسته ظاهر آنتیک خاصی به فضای داخلی اتاق خواب جنیفر لوپز ببخشد.

حمام خانه جنیفر لوپز

حمام خانه جنیفر لوپز

حمام رویایی خانه جنیفر لوپز با پنجره ی وسیع به منطقه باغ جلوه ی لوکس و منحصر به فردی دارد. این جلوه ی لوکس را می توانید در کاشی کاری دیوارها و صندلی کلاسیک کنار آن به خوبی ببینید.

حمام خانه جنیفر لوپز

بخش بیرونی این حمام با یک مبل دو نفره حصیری با ترکیب رنگ خاکستری و سفید و یک میز و صندلی فلزی دکور شده است. در بخش های مختلف فضای بیرونی خانه جنیفر لوپز می توانید ترکیب جذاب رنگ خاکستری و سفید را در پس زمینه ی سبز باغ ببینید.

 فضای آمفی تاتر و استدیو هنری خانه جنیفر لوپز

فضای آمفی تاتر و استودیو هنری خانه جنیفر لوپز

برای فضای آمفی تاتر خانه جنیفر لوپز از مبلمان نیمکتی استفاده شده است، انتخاب رنگ های گرم و نسبتا تیره برای این فضا بسیار هوشمندانه وبوده است و پویایی این فضا را دو چندان کرده است .

 فضای آمفی تاتر و استدیو هنری خانه جنیفر لوپز

استودیو هنری خانه جنیفر لوپز تماما چوب پوش و مملو از رنگ های گرم است. در کوراسیون آن از مبلمانی با طرح و رنگ های خاص نسبتا شرقی در کنار مبلمان راحتی چرمی استفاده شده است حضور یک رنگ طبیعی و نسبتا سرد مانند سبز و یا یک گیاه سبز می توانست تا حد زیادی این فضا را تلطیف تر کند.

فضای بیرونی خانه جنیفر لوپز

فضای بیرونی خانه جنیفر لوپز

در قسمت دیگری از این خانه فضای نشیمن بیرونی با مبلمان تختی در کنار یک باربیکیو سنگی قرار گرفته است. رنگ سفید این مبلمان در کنار رنگ سبز گیاهان تضاد منحصر به فردی را ایجاد کرده است. در نزدیکی این نشیمن یک پرگولا وجود دارد که میز غذا خوری با صندلی های نارنجی رنگ آن هم نشینی منحصر به فردی را در کنار سایر عناصر محیطی برای فضای بیرونیخانه جنیفر لوپز به وجود آورده است.

فضای بیرونی خانه جنیفر لوپز

بخش دیگری از فضای این باغ دارای یک آلاچیق و بار و باربیکیو قرار دارد که طرف دیگر آن مبلمان چوبی و یک آبنمای خاص قرار گرفته است انتخاب کوسن های نارنجی رنگ نیز همانند فضای قبلی پویایی خاصی را در محیط به وجود آورده است.

فضای بیرونی خانه جنیفر لوپز

در بخش دیگری از فضای بیرونی خانه جنیفر لوپز یک آلاچیق چتری با صندلی های سنگی قرار دارد که با استفاده از سنگ ریزه های سفید کف سازی شده و شبیه به یک نقطه ی کانونی در فضای باغ عمل می کند.

فضای بازی خانه جنیفر لوپز

یک فضای بازی مستتر شده با درختان بلند در بخش دیگری از باغ شخصی خانه جنیفر لوپز ایجاد شده است.

فضای استخر خانه جنیفر لوپز

فضای استخر خانه جنیفر لوپز

فضای استخر خانه جنیفر لوپز همانند خود بنا در میان انبوهی از درختان قرار گرفته است. ایجاد اختلاف سطح و بازی با رنگ ها توانسته جذابه ی بخصوصی در این فضا ایجاد کند.

نورپردازی در شب خانه جنیفر لوپز

فضای بیرونی خانه جنیفر لوپز در شب نیز دارای نورپردازی منحصر به فردی است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=148424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x