تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

روحانی که به توله‌سگ‌های مادر مرده غذا می‌داد +عکس

  • کد خبر : 148370
  • 24 تیر 1395 - 2:00
روحانی که به توله‌سگ‌های مادر مرده غذا می‌داد +عکس

اولین قسمت از برنامه زیست محیطی «سرزمین ما» بعد از ماه مبارک رمضان امشب پس از سریال «پلیس مخفی» روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

به گزارش «کمال مهر»؛، در برنامه «سرزمین ما» رضا فرهمند کارگردان مستند «قربانی» مهمان است تا ضمن صحبت درباره ماجرای کشته شدن محیط بانان، درباره این فیلم گفتگو کند.

مستند «قربانی» روایت زندگی چند تن از محیط بانان استان لرستان است که به جرم کشتن شکارچیان، محکوم به اعدام شده اند حال آنکه این افراد مدعی هستند به وظیفه خود عمل کرده اند. در این مستند ۴۲ دقیقه‌ای، محیط‌بان محکوم به اعدام در تقابل با محیط‌بانی که به دست شکارچی از بین رفته است، قرار می‌گیرد.

در بخش دوم برنامه، بشیر ابوالغبیش نوجوان سرطانی اهوازی حضور می یابد که این نوجوان به آرزویش یعنی داشتن شهری تمیز رسید. آرزوی بشیر این بود: دوست دارم شهری تمیز و زیبا داشته باشم. مردم اهواز هم تصمیم گرفتند آرزوی او را برآورده کنند. روز ۲۴ دی ۱۳۹۴ مردم اهواز او را به شلوغ ترین وکثیف ترین خیابان شهر، یعنی خیابان نادری بردند تا او ببیندکه چگونه همه چیز تمیز شده و دیگر در این خیابان خبری از زباله نیست.

مهمان دیگر برنامه حسن پیشوایی کارشناس پروژه حفاظت از خرس سیاه و قوچ و میچ لارستان است تا درباره آخرین وضعیت این پروژه صحبت کند.

در برنامه امشب «سرزمین ما» امیر ممیبنی جوان دوچرخه سوار و از اعضای انجمن زیست پویان رامهرمز مهمان تلفنی برنامه خواهد بود. این دانشجوی ورزشکار، حرکت خود را ۴ تیر ماه از شهر تاریخی رامهرمز شروع و پس از رکاب زنی در کنار رودخانه کارون، کار خود را با هدف انتقال پیام و دغدغه مردم خوزستان درخصوص آلودگی ناشی از ریزگردها و نگرانی بابت انتقال آب سرشاخه های کارون به مسئولان کشوری تا تهران رکاب زده است که در مسیر مورد  استقبال مردم، دستگاه ها و انجمن های زیست محیطی قرار گرفته است.

روحانی که به توله‌سگ‌های مادر مرده غذا می‌داد +عکس

در بخش معرفی چهره برگزیده محیط زیستی هفته هم از حجت الاسلام والمسلمین محمد ربانی سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان به خاطر شیر دادن به چند توله سگ که مادرشان مرده است تقدیر می شود. حسن اجتماعی هم اخبار محیط زیست را اعلام می کند.

برنامه «سرزمین ما» به تهیه کنندگی الهام پیرهادی امشب ۲۳ تیر حوالی ساعت ۲۳:۱۰ از شبکه یک سیما پخش می شود.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=148370

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x